Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تراکتور به جنجال های بازی پرسپولیس و تراکتور واکنش نشان داده است

میرمعصوم سهرابی می گوید بازیکنان پرسپولیس باعث تحریک تماشاگران شدند.

به گزارش طرفداری، میرمعصوم سهرابی درباره نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران تبریزی به برنامه ورزشگاه گفت:

اتفاقاتی که در استادیوم رخ داد توسط یک سری تماشاگران محدود و ناشناخته در جهت تخریب وجهه نجیب تراکتور بود؛ در گذشته با اتفاقاتی که در استقبال از تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد انجام شده، شعور و فهم هواداران ما نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه این تحرکات را تأیید نمی‌کند.

وی درباره اینکه چه تعداد بلیت‌فروشی برای این مسابقه انجام شده بود و چرا ظرفیت ورزشگاه به طور کامل پُر شده بود، گفت:

با توجه به اینکه فدراسیون و سازمان لیگ نحوه بلیت فروشی را به شورای تأمین واگذار کرده بود، شرط اساسی وصل شدن به سامانه استعلام واکسن بود. خوشبختانه در چند سال قبل هم بلیت فروشی اینترنتی در تبریز انجام می‌شود. سامانه «ایران من» هم وصل بوده است. تصمیم‌گیری هم به عهده شورای تأمین بوده است.ظرفیت ورزشگاه هم 30 درصد نبوده و بر اساس تشخیص شورای تأمین 40 درصد بلیت‌فروشی انجام شده بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد:

تمام کسانی که در استادیوم بودند بلیت داشتند؛ کنترل بر عهده باشگاه نبوده است. همان‌طور که گفتم درصدی هم اعلام نشده است؛ ظرفیت تماشاگر به عهده شورای تأمین است و حتی اجازه دارند در صورت تشخیص 50 درصد هم بلیت‌فروشی شود.

سهرابی در ادامه با اشاره به پرتاب سنگ از سوی عالیشاه به سوی تماشاگران تراکتور گفت:

کجای دنیا بازیکن به تماشاگر و هوادار توهین می‌کند و به سمت آن‌ها سنگ پرتاب می‌کند؟ شما دیدید سنگی که ترابی به پای بازیکن ما زد و عالیشاه باعث تحریک هواداران شد. خدا را شکر با ورود یگان ویژه اتفاق خاصی رخ نداد. یک گلایه هم از کادرفنی پرسپولیس دارم، بعد از اینکه عوامل تیم و باشگاه تراکتور سکوها را آرام کردند و قرار شد تیم داوری به زمین برگردد؛ 10 دقیقه در راهرو منتظر شدند تا پرسپولیس بیاید و بازی برگزار شود اما متأسفانه بازی انجام نشد.

وی در واکنش به این پرسش که در طبقه دوم ورزشگاه نیز تماشاگر حضور داشت و بیش از 40 درصد هواداران به ورزشگاه آمده بود، عنوان کرد:

تعداد محدودی تماشاگر در طبقه دوم بوده و باشگاه ما تخلفی انجام نداده است. در این بخش تیم ما از لحاظ فنی یک سر و گردن بالاتر بود و می‌توانست نتیجه بگیرد؛ اگر از بالا ورزشگاه را نشان دهید ما فقط بلیت طبقه اول را فروخته بودیم. ما تمام مستندات را به فدراسیون ارائه می‌دهیم تا با عواملی که دخیل بودند برخورد شد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شورای تأمین بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی