Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:32:36 GMT

کار فرهنگی نیازمند تولید محتوای هدفمند است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۴۸۳

کار فرهنگی نیازمند تولید محتوای هدفمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب بهادری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد مراسمات دهه کرامت و پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید اظهار داشت: از جمله برنامه‌های محوری در استان هرمزگان برنامه‌ قرار هشتم و چهارشنبه‌های امام رضایی است.

وی افزود: همچنین به مناسبت دهه کرامت، دهه آخر صفر، ایام ولادت حضرت زهرا(س) و جشنواره خدمت رضوی ویژه برنامه‌های شاخصی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان تصریح کرد: کانون‌های تخصصی خدمت رضوی  در سه جبهه کاری و در سه منطقه شهر بندرعباس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ابتدای سال توسط خادمیاران رضوی اجراء و ارائه می‌شود.

بهادری ادامه داد: سه منطقه حاشیه کمربندی با محوریت مسجد حمزه، ندامتگاه مرکزی و امام زاده سید مظفر در بندرعباس به عنوان مناطق دارای اولویت مورد بررسی میدانی و شناسایی توسط متخصصین و کانون‌های عمومی خدمت رضوی (محله‌ای) قرار گرفته تا نظام مسائل و نیازهای فرهنگی، هنری و اجتماعی  هر منطقه فهرست و دسته بندی شود.

وی بیان کرد: بر اساس این مطالعات، خدمات تخصصی ۱۹‌گانه با استفاده و بهره مندی از توانمندی و تخصص خادمیاران رضوی و ظرفیت نهادهای اجتماعی و تشکل های مردمی مناطق مورد نظر  به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان گفت: در ماه مبارک رمضان با مشارکت خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی حدود 100 راس گوسفند قربانی و بین جامعه هدف توزیع شد و در 27 نقطه استان سفره اطعام رضوی و توزیع غذایی گرم برقرار شد.

بهادری ادامه داد: در سیل اخیر مناطق شرق نیز منازل بسیاری از آسیب دیدگان مرمت شد و از ابتدای تاسیس کانون‌های خدمت رضوی خدمات اجتماعی بسیاری تحت نام و لوای حضرت رضا(ع) در عرصه‌ها و مصادیق مختلف توسط این دبیرخانه و خادمیاران رضوی در سطح استان به جامعه هدف ارائه شده است.

وی افزود: 27 نقطه بالقوه و مستعد در شهرستان بندرعباس برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شناسایی شده است که بنا است به صورت مدون و طبق تقویم روز شمار اجرا شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان ادامه داد: در کارهایی که می‌خواهیم به نام حضرت رضا(ع) انجام دهیم بایستی مبنا و اصول کار تیمی و شبکه‌ای را رعایت کنیم تا با ایجاد یک شبکه منسجم برای بهتر شدن و غنی‌تر شدن برنامه‌ها و خدمات تمام ظرفیت کانون‌های تخصصی و عمومی و ذیل آن خادمیاران رضوی به کار گرفته شود.

بهادری بیان‌کرد: کانون سلامت می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق محروم به نام نامی حضرت رضا(ع) خدمت پزشکی ارائه کند و برای این امر هم اکنون دو دستگاه ایسوزو تحت عنوان بیمارستان سیار آماده است که می‌توانیم از این ظرفیت کار کیفی متناسب و خدمات درمانی دندانپزشکی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در هرمزگان مشکلی مالی برای کار فرهنگی نداریم بلکه مشکل در همت و تلاش و نبود محتوای کیفی، هدفمند و اثر بخش  است از این رو باید تلاش خود را برای افزایش کیفیت محتوای برنامه‌ها و خدمات رضوی به کار بگیریم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کار فرهنگی موثر کانون های خدمت رضوی خادمیاران رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان