Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:33:48 GMT

شهرک صنعتی بخش خصوصی در هرسین احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۵۳۶

شهرک صنعتی بخش خصوصی در هرسین احداث می‌شود

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآمد شهرستان هرسین برای سرمایه گذاران بخش خصوصی مناسب بوده و باید از آنان حمایت شود.

وی افزود: در شهرستان هرسین احداث شهرک صنعتی زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم خواهد کرد.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: استاندار کرمانشاه و نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی در سطح کلان پیگیر ایجاد اشتغال در شهرستان هرسین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنجوریان گفت: در جلسه با حضور سرمایه گذار شهرک صنعتی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد این شهرک مباحثی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.‌

وی تاکید کرد: تقویت فرهنگ کار و حرفه آموزی بیکاران در شهرستان هرسین باید مورد توجه قرار گیرد و جوانان از ظرفیت دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.

کد خبر 5494520

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هرسین شهرک صنعتی بیکاری اشتغال بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی ویروس کرونا گرد و خاک مشهد ایلام تعطیلی مدارس شهرستان هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود