Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن هنوز در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری نکرده اما یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز از سوی پاریسی‌ها می‌تواند موضع او را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که روزهای پایانی قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را سپری می‌کند، همچنان آینده حرفه‌ای‌اش در هاله‌ای از ابهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گزارش‌هایی منتشرشده بود که تیم بعدی این مهاجم فرانسوی، رئال مادرید خواهد بود اما حالا خبر می‌رسد احتمال چرخش 180 درجه‌ای این مهاجم 23 ساله و ماندنش در پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا درباره آخرین تحولات در خصوص آینده حرفه‌ای مهاجم PSG خبر داد؛ مدیران باشگاه رئال مادرید امیدوار بودند که تا سه‌شنبه گذشته از کیلیان امباپه چراغ سبز دریافت کنند اما او زمان بیشتری از این باشگاه اسپانیایی برای فکر کردن درباره آینده حرفه‌ای‌اش خواسته است. طبق ادعای رومانو؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد این مهاجم فرانسوی را  بهبود بخشیده است و قرار است امباپه و اطرافیانش امروز در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش بحث و تبادل نظر کنند.

امباپه: تصمیمم را گرفته‌ام و به زودی اعلام می‌کنم

در سوی دیگر؛ نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید مدعی شده که امباپه روز یکشنبه تصمیم نهایی خود را به دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن اطلاع خواهد داد. این نشریه همچنین خبر داد؛ رئال مادرید از امباپه پاسخ مثبت گرفته بود اما پس از اینکه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از این مهاجم فرانسوی و خانواده‌اش خواست تا ملاقاتی با هم داشته باشند، مادر امباپه با باشگاه رئال مادرید تماس می‌گیرد و به اطلاع مدیران باشگاه می‌رساند که آنها در حال فکر کردن در خصوص آینده حرفه‌ای کیلیان هستند و برای پاسخ نهایی زمان خواسته است.

کیلیان امباپه که از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، تاکنون در 216 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 168 گل‌زده و 87 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه خصوص آینده حرفه ای آینده حرفه ای اش مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم