Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز و همزمان با حضور حجت الاسلام رئیسی در استان آذربایجان غربی نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان با حضور محمد جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو و مریم کارگر نجفی مشاور وزیر نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در این نشست مدیران صنعت آب و برق استان ضمن ارائه گزارش از فعالیتها و برنامه های خود به بیان چالشها و مشکلات حوزه عملکردشان پرداخته و خواستار تخصیص اعتبارات جهت اتمام پروژه ها و بهره برداری جهت خدمت رسانی هرچه بهتر شدند.

همچنین در این نشست احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو ضمن تاکید بر هماهنگی بین صنعت آب و برق استان و برگزاری منظم جلسات انسجام بخشی یکی شدن و انسجام تصمیمات صنعت آب و برق موجب سهولت کارها و خدمات رسانی هرچه بیشتر و مهمتر از همه رضایت مردم خواهد بود.

وی افزود طی ۹ ماه گذشته بیش از ۶ هزار مگاوات برق تولید شده و زمستانی بدون خاموشی را گذراندیم که موجب عدم رهاسازی آب سدها و ذخیره آب برای فصول گرمتر سال شد که این نشان از اهداف خوب و بزرگ وزارت نیرو دارد.

در ادامه مهندس جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن استماع صحبتها و توضیحات ارائه شده گفت: قبول مسولیت در وزارت نیرو وظیفه ای خطیر است چرا که آب و برق جزو مولفه های اساسی مردم و رفاه آنها میباشد که لازم است مدیران این بخشها اهتمام بیشتری در اتمام پروژه ها و بهره برداری هرچه سریع از پروژه های اجرایی داشته باشند.

وی افزود:آنچه هدف دولت است با سخت کوشی و تلاش مدیران مسائل و مشکلات حل شده و چالشهای پیش روی طرح ها هموار و این طرحها و پروژه ها ساماندهی و به مرحله اجرایی برسد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت آب و برق سفر استانی آذربایجان غربی صنعت آب وبرق استان صنعت آب و برق استان وزیر نیرو پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است