Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:12:07 GMT

مدرسه شبانه روزی شوط افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۹۷۴

مدرسه شبانه روزی شوط افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمد مشاور رئیس جمهور روز جمعه در بدو ورود به شهرستان شوط با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای گمنام ادای احترام کرد.

وی همچنین با خانواده شهید سردار عبداله پور دیدار کرد، دیدار با نخبگان و افراد منتحب شهرستان از دیگر برنامه‌های دبیر شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی در سفر به این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس جمهور بعد از ظهر امروز نیز در شهرستان پلدشت حضور می‌یابد، ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان و دیدار با خانواده شهید ابراهیم جبرائیلی از جمله برنامه‌های عصر امروز سعید محمد است.

وی همچنین خانه کشتی شهرستان پلدشت که از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو احداث شده را نیز افتتاح خواهد کرد.

بازدید از ایستگاه انتقال آب پتروشیمی پردیس آذربایجان و جلسه دیدار با نخبگان و افراد منتخب شهرستان دیگر برنامه‌های مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خواهد بود.

کد خبر 5494667

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید محمد مدرسه بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک ویروس کرونا مشهد ایلام تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا سریلانکا حضور پیدا کرد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا