Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ابراهیمی باز هم نمره قبولی گرفت

مدافع مغضوب یحیی باز هم عملکرد خوبی در ترکیب اصلی سرخ ها داشت.

به گزارش طرفداری، علیرضا ابراهیمی مدافع مغضوب یحیی گل محمدی که در نقل و انتقالات ابتدای فصل در صدر لیست بازیکنان مورد نظر او بود اما در لیگ به دلایل مختلف به نیمکت و سکوها پیچ و مهره شد، طی دو هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در پست تخصصی اش در خط دفاعی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی با تراکتور در غیاب فرجی و سیدجلال این فرصت را پیدا کرد تا از ابتدا به میدان برود و اتفاقا بازی خوبی را نیز ارائه داد و با استفاده از قدرت سرزنی اش اجازه نداد هافبک ها و مهاجمان تراکتور روی هوا و دروازه لک خطری ایجاد کنند.

شاید اگر بازی ادامه پیدا می کرد ابراهیمی این فرصت را پیدا می کرد تا با ادامه بازی خوبش به همراه علی نعمتی در این بازی حساس کلین شیت کرده و نشان دهد چقدر بی رحمانه 26 هفته روی نیمکت نشست و هر وقت هم به بازی گرفته شد در پست های غیرتخصصی بازی کرد.

اما از بدشانسی ابراهیمی بازی در دقیقه 65 متوقف شد تا ابراهیمی چشم به دو بازی آینده داشته باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!