Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار کرد: حضور مسوولان در مساجد و پاسخگویی به سوالات مردم نشان از غمخواری آنها با جامعه است.

امام جمعه سنندج گفت: عزم و اهتمام دولت برای مقابله با سودجویان و محتکرین که امنیت غذایی جامعه را هدف قرار داده‌اند جدی است و همه بخش‌ها به صورت جدی در این راستا به میدان آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا رستمی در ادامه از شهدا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب نام برد و گفت: شهدا درس ایثار استقامت صبر و از خودگذشتگی را به ما دادند.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار کردستان در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بیش از ۱۰ هزار شهید، آزاده و جانباز را تقدیم انقلاب کرده‌اند که جامعه روحانیون سهم بزرگی از این مهم به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: شهدای روحانیون در مسیر دفاع از ارزش های دین و دفاع از مکتب اسلام در محراب خدمت تلاش و شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

امام جمعه سنندج با اشاره به جایگاه شهید نزد خداوند تبارک و تعالی گفت: هر شهیدی در راه دفاع از دین و سرزمین خود برخواسته و به شهادت رسیده باشد قادر به شفاعت ۷۰ نفر از نزدیکان خود است.

وی افزود: ملت ایران به برکت وجود ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس در برابر ۳۲ کشور جهان که با تمام توان و ظرفیت‌ها برای ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی جلو آمده بودند به پیروزی رسید و زهر تلخ شکست را به دشمنان چشاندند.

امام جمعه سنندج در ادامه گفت: ذکر و یاد خدا و پیامبر خدا مختص عالم بشریت نیست و همه موجودات زنده از درخت گیاه پرندگان حیوانات و ... در این کره خاکی به انواع مختلف انجام می‌شود.

ماموستا رستمی اظهار کرد: امروز دین اسلام در جهان هستی گسترش پیدا کرده است و همچنان در حال ریشه دواندن در قلب اروپاست.

وی در پایان خطبه‌ها گفت: مسلمانان به واسطه دوستی با خدا و حب الهی کمترین میزان خودکشی دارند اما هر روز خبر ناخوشایند خودکشی انسان‌های غیرمسلمان را در کشورهای مختلف می‌شنویم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: ماموستا رستمی امام جمعه سنندج امام جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند