Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:51:18 GMT

به نام ساری به کام اصفهان / این ساری ناکام در فوتبال !

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۲۸۴

به نام ساری به کام اصفهان / این ساری ناکام در فوتبال !

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فوتبال مازندران سرشار از استعداد است و همه شهرها بجز مرکز استان حداقل در سطح اول فوتبال کشور هستند. اما ساری سال‌هاست سیر نزولی زیادی را طی کرده است و حالا دیگر نامی آنچنان از فوتبال ساری باقی نمانده است.

در حالیکه فوتبال غنی و با استعداد ساری سال هاست از سطح اول فوتبال ایران بدور است اما پرورده ها در همان شهر در حال درخشش هستند! 

سپاهان پیروزی پر گل اخیر خود را مرهون گلزنی سه بازیکن ساروی‌اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال طلایی‌پوشان اصفهان در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان به مصاف شهرخودرو مشهد رفتند. 

در نیمه نخست این دیدار دانیال اسماعیلی‌فر روی ارسال محمد کریمی همشهری ساروی خود دروازه میلاد فراهانی را گشود تا نیمه نخست این دیدار با برتری طلایی‌پوشان اصفهان خاتمه یابد.

  در دقیقه ۵۶ میلاد جهانی سومین بازیکن ساروی سپاهانی ها از زاویه بسته توپ را وارد دروازه شهر خودرو کرد تا یاران محرم نویدکیا با دو گل از حرف خود پیش بیفتد.

  در دقیقه ۵۹ محمد کریمی عملکرد خوب خود را با زدن گل سوم سپاهان تکمیل کرد تا این دیدار با حساب ۳ بر صفر به سود یاران نویدکیا خاتمه یابد. 

بعد از سقوط فوتبال صنعت ساری و فوتسال شهروند ساری و بلاتکلیفی شهریار در فوتبال ساحلی، ساری بهترین تیمش حالت جوان نوین است که در دسته سوم فوتبال کشور در انتهای جدول قرار دارد و اوضاع مطلوبی ندارد ولی بازیکنان این شهر، تعیین کننده ترین نفرات هستند.

ستاره‌های فوتبال ساری سال‌هاست در حال مهاجرت از شهر به شهرهای دیگر کشور هستند تا در این ناکامی‌های فوتبال ساری، ناکام نمانند.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ساری فوتبال ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد