Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه رسانه‌ای بیگانگان برای به خیابان کشاندن مردم پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها شکست خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرم دل پیش از خطبه‌های نماز جمعه به تشریح ابعاد مختلف طرح هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: دولت‌های گذشته از ترس و ضعف مقبولیت سیاسی حاضر به اجرای طرح تحول اقتصادی نشدند و به نظر اقتصاددانان مطرح ارز 4200 تومانی بیشترین مشکلات اقتصادی را برای مردم و جامعه بوجود آورد که همچنان گربیانگیر ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دولت خدمتگزار سیزدهم اقدامات بنیادین در حوزه‌های مختلف انجام داده و برخی نیز در حال انجام بوده که از جمله آنها می‌توان به مدیریت ویروس منحوس کرونا، زیرپوشش قرار دادن پنج میلیون و 500 هزار نفر در بحث بیمه سلامت، رایگان کردن آب ،برق و گاز برای دهک‌های پایین جامعه و افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی و سایر اقدامات اشاره کرد.

خرم دل به شکست پروژه رسانه‌ای بیگانگان و به خیابان کشاندن مردم پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: ملت ایران بار دیگر با بیداری و هوشیاری خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آحاد ملت به ویژه مردم ولایتمدار استان که به معنای واقعی ملت امام حسین (ع) هستند با عزم ملی و وحدت همگانی در به نتیجه رساندن طرح تحول اقتصادی دولت را حمایت کنند.

وی در ادامه به برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی، با سخنرانی رئیس جمهور، چهارم خرداد در شهر قم اشاره کرد و گفت: نقش فعال و اثرگذار روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست.

و ی گفت: در خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم و همه عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سایر حوزه‌هایی که مردم نیاز به کمک دارند نیز نقش روحانیت مشهود است.

استاندار خراسان جنوبی: اصلاح یارانه ها سبب افزایش رفاه اجتماعی می‌شودالزامات اجرای موفق طرح اصلاح یارانه ها/ دولت از تولیدکنندگان در برابر کاهش تقاضا حمایت می‌کندزنگنه: سامانه وزارت رفاه در پرداخت یارانه اشکال دارد/قالیباف:معوقات یارانه ها پرداخت می شود

سردار خرم دل بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از جانبازانی هست که با لباس رزم نماز جمعه را برگزار می کردند.

انتهای پیام/544/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه حمایت معیشتی یارانه حمایت معیشتی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان نقش مهمی در آشنایی این نسل با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود، در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد الگوی انحرافی در بین جوانان، افزود: برگزاری جشن‌های معنوی در این دهه با مشارکت بیشتر جوانان نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با معارف دین و ارزش‌های انقلابی و الهی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌سازی اداری و آذین‌بندی سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست ستار هدایت‌خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۴۰ عنوان برنامه متنوع در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و ده‌ها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه‌ریزی شده‌است.

هدایتخواه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام‌زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 747286

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان