Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@17:08:53 GMT

مشکلات سامانه یکپارچه فروش خودرو حل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۵۲۱

مشکلات سامانه یکپارچه فروش خودرو حل شد

به دنبال آنکه سامانه فروش (تخصیص) خودرو در روز‌های ابتدایی فعالیت خود با اخلال‌هایی در روند ثبت‌نام روبرو بود، طبق اعلام، اکنون همه مشکلات و اختلالات برطرف شده و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام و درخواست خود برای خرید خودرو مورد نظر را ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، سامانه فروش (تخصیص) یکپارچه خودرو به آدرس sale.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranecar.com از روز یکشنبه هفته‌ی گذشته، در دسترس عموم قرار گرفت و فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان می‌توانستند از بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمامی شرکت‌های خودروسازی ارائه شده بود، مطلع شوند و در نهایت از روز سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه)، اولین عرضه رسمی خودرو در قالب سامانه یکپارچه فروش خودرو با مهلت یک هفته‌ای برای ثبت درخواست توسط متقاضیان آغاز شد.

اما دو روز اول فعالیت رسمی سامانه یکپارچه فروش خودرو متقاضیان با مشکلاتی در روند ثبت‌نام هم در ثبت اطلاعات شخصی و هم در ثبت درخواست برای ثبت‌نام خودرو مورد نظر دچار مشکل شده بودند و روند ثبت‌نام با اختلال روبرو بود.

از جمله مشکلاتی که متقاضیان با آن مواجه شده بودند، می‌توان به عدم اتصال با گوشی همراه در ساعات ابتدایی، مشکل در مرحله ربات (تایید "من ربات نیستم")، اختلال در بارگذاری اطلاعات و عدم ثبت اطلاعات، عدم ارائه کد رهیگری و... اشاره کرد.

این اختلالات تا صبح روز گذشته نیز وجود داشت و بطور کامل حل نشده بود، اما اکنون سایت سامانه بطور کامل و بدون اختلال در روند، در حال فعالیت است و متقاضیان بدون مشکل می‌توانند به ثبت‌نام در سامانه و سپس ثبت درخواست برای خودرو مورد نظر خود از ۳۰ خودرو ارائه شده از سوی شش خودروساز دولتی و خصوصی، در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید، اقدام کنند.

با توجه به اینکه برای نخستین بار سامانه‌ای با این وسعت (عرضه ۳۰ محصول از محصولات خودروسازان دولتی و خصوصی) آغاز به‌کار کرده بود، اختلال‌های ابتدایی را می‌توان بر حساب هجوم افراد در ساعات اولیه گذاشت.

این موضوع توسط معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیز مورد تایید بود و اختلال در روز‌های ابتدایی را با توجه به گستردگی فعالیت، طبیعی خواند و تضمین کرد که هرگونه مشکل، قطعا پس از ۷۲ ساعت حل خواهد شد.

اکنون، اما مشکلات و اختلال‌ها همگی حل شده و متقاضیان می‌توانند تا پایان مهلت مقرر با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت‌نام خود را انجام داده و در خواست خود برای خرید خودرو موردنظر را ثبت کنند.

این نیز مورد تاکید است که با توجه به اینکه تقدم و تاخیر زمان ثبت‌نام متقاضیان در برنده شدن آن‌ها تاثیری ندارد، اختلال روز‌های ابتدایی جای نگرانی برای مشتریان نخواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودرو مورد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش به منظور رفاه حال دانش آموزان و معلمان اقدام به ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا my.medu.ir کرد تا از خدمات گسترده آن به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند. اما به گفته قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش افراد پس از وارد شدن به این درگاه برای بارگزاری مدارک با اختلال مواجه می شوند و با توجه به محدود بودن زمان برای ارائه مدارک قبول شدگان آزمون استخدامی تا تاریخ ۹ اردیبهشت شهروند خبرنگار ما درخواست سریع پیگیری این موضوع را دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام من در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد شرکت کردم و مرحله اول قبول شدم، طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبین از روز پنحشنبه تا یکشنبه مهلت دارن وارد سایت مشخص شده بشن و مدارکشون رو جهت مرحله مصاحبه بارگزاری کنن، از روز پنجشنبه من هر دو ساعت یکبار حتی نیمه های شب وارد سایتmy.medu.ir میشم، و بخش گزینش و استخدام رو هر چه میزنم باز نمیکنه، تو رو خدا کمک کنید بگید چه کنیم مهلت بارگزاری مدارک تا یکشنبه تموم میشه، این چه وضعیه؟!

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو