Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@12:31:37 GMT

هدف دشمنان از تخریب روحانیت حمله به ارزش های اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۵۳۸

هدف دشمنان از تخریب روحانیت حمله به ارزش های اسلامی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیمراد یوسفی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته  کرج با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور افزود: در دوران دفاع مقدس وجود اقشاری از جمله روحانیت موجب شد تا جنگ تحمیلی  به دفاع مقدس و مبارک  تبدیل شود و در واقع اقشار مختلف دست به دست هم داده و این جنگ تحمیلی نابرابر را به دفاعی مقدس و مقتدرانه تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با اتمام جنگ و در طول این چند ساله کنگره هایی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در تمام صنوف برگزار که این بار نیز برای چهار هزار شهید روحانی این یادواره به زودی برگزار می شود.

یوسفی گفت: در واقع در دوران جنگ تحمیلی گروه های مختلف در تمام سنین حضور داشتند و حتی شاهد حضور گروه هایی از اقلیت های دینی و آزاد اندیشان سایر کشورهای اسلامی نیز بودیم اما در این بین روحانیت معزز ما به طور نسبی بیشترین شهدا را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: نسبت به هر قشری تعداد شهدای روحانی ما نسبت به جمعیت روحانی خود در آن زمان بیشتر از سایر اقشار بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اظهار با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ اسلام در عرصه و مقاطع مختلف در دفاع از دین حضور داشته و ناملایمات های زیادی را تحمل کردند، تصریح کرد: وجه تمایز روحانیت در اسلام با سایر ادیان در این است که روحانیون ما با تمام وجود برای خدمت به اسلام و اهداف والای آن حضور یافته و جان خود را فدا می‌کنند.

یوسفی افزود: روحانیت در عصر معاصر نیز با حضور در عرصه هایی از جمله دفاع مقدس پیشتاز بوده و جان خود را برای دفاع از کشور و نظام فدا کرده و می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هجمه های وارد شده به روحانیت اظهار داشت: امروز شاهد شیطنت هایی علیه این قشر هستیم که البته هدف واقعی دشمنان نه خود روحانیت بلکه زدن دین، اعتقادات، باورها، ولایت، امامت و ارزش های دینی ما است.

یوسفی با بیان اینکه تکلیف ما این است که از روحانیت دفاع کنیم گفت: دشمنان قسم خورده و افراد نادان دست به دست هم داده و علیه باورهای دینی ما در تلاش هستند و از هر فرصت و لغزش های کوتاهی که برای هرقشر  و یا فردی ممکن است پیش بیاید سواستفاده می کنند.

وی ادامه داد: خطاهای انگشت شمار روحانیون را اگر مرتکب شوند به صورت عجیب و غریبی در بوق و کرنا می کنند، این در حالی است یک خطا کوچک نباید به پای روحانیت گذاشته شود و در واقع این نقشه دشمنان برای تخریب چهره روحانیت معزز ما است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه خطاهای هر کسی باید به پای خودش نوشته شود گفت: با این وجود می بینیم که امپراطوری رسانه ای بر لغزش های ریز روحانیت متمرکز شده و از هر فرصتی برای تخریب چهره این قشر سواستفاده می‌کند.

یوسفی افزود: دشمنان با بهره برداری از امپراطوری رسانه ای و افراد اجیر کرده خود به دنبال این است تا چهره روحانیت را تخریب کند و با تمام وجود علیه روحانیت مشغول به فعالیت است‌.

وی ادامه داد: همگی دیدیم که در چند روز گذشته در فضای مجازی در حالی که گروه های جهادی در حال توزیع خواروبار و اقلام ضروری بین مردم بوده اند اما با تقطیع و صداگذاری داستان را به شکل دیگری نشان دادند.

یوسفی گفت: این در حالی است که روحانیت با تمام وجود در تمام مقاطع از دفاع مقدس گرفته تا مقطع های دیگر برای خدمت به نظام، اسلام و کشور حضور یافته و دشمنان که از این نقش آنها به خوبی آگاه هستند به بهانه های مختلف به دنبال بهانه سازی علیه روحانیت هستند.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس جنگ تحمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس البرز جنگ تحمیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ الی ۲۰ در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاه مولفین و نویسندگان دفاع مقدس عمق بیشتری پیدا کرده است
  • عملیات بازی‌دراز یکی از مهم‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس است
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور