Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) همزمان با مراسم چهلمین سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز در جوار بارگاه ملکوتی احیاگر مجد و عظمت اسلام در عصر حاضر و بت‌شکن بزرگ امام خمینی (ره) و در جوار شهیدان بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بار دیگر لشکریان آسمانی رسول خدا روی زمین صف کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شما بسیجیان امتداد آن نسل عظیم و باشکوهید که خرمشهر را در چنین روزهایی آزاد کردند، شما همچنان محافظان اسلام و رویش‌های جدید در عرصه انقلابمان هستید. ادامه‌دهندگان راه شهید حاج احمد متوسلیان هستید، لشکری که وقتی رژیم صهیونیستی وارد جنوب لبنان شد، اولین لشکری بود که به آنجا اعزام شد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: این نشان می‌دهد که فاتحان بیت‌المقدس و بشارت دهندگان آزادی مسلمانان از بند کفار و شرارت‌های رژیم صهیونیستی، به سوی بیت‌المقدس در حال حرکتند.

فرمانده کل سپاه خطاب به بسیجیان و رزمندگان حاضر در میدان با بیان اینکه تاریخ این رزمایش و گردهمایی تاریخی شما را ثبت خواهد کرد، گفت: شما سپر بلای این ملت مستحکم و میدان‌دار نبردی سهمگین با استکبار هستید، بنابراین شکوه این حماسه فقط برای این لحظه و امروز نیست، تاریخ را کسانی می‌سازند که وقتی هدفی را انتخاب می‌کنند، در راه آن هدف استقامت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه زندگی در پناه استقلال، آزادی و کرامت فقط با استقامت میسر نمی‌شود بلکه باید مقاومت امتداد داشته باشد و برای پیروزی همیشه باید در صحنه بود، خاطرنشان کرد: برای شکست، یک سستی کافی است، ملت ایران درس‌های فراموش‌نشدنی به دشمنانش داده و با این حقیقت آشنا است که استقلال، عظمت و کرامت ما به باقی‌ماندن در صحنه دفاع از نظام و انقلاب وابسته است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بین شما و آرزوهای بزرگ فاصله بیاندازد، خاطرنشان کرد: دشمن همواره مانند گرگ گرسنه زوزه می‌کشد و اوهام و خیالات خود را در فضای رسانه‌ای منتشر می‌کند، دشمن فکر می‌کند ملت به فراخوان ها، دروغ‌ها و شایعه‌پراکنی‌های او پاسخ می‌دهد، دشمن ملت ایران را هنوز نشناخته است چرا که همواره خنثی‌کننده اوهام و اباطیل دشمن است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: کاخ سفید در هیچ لحظه‌ای از این ۴۳ سال گذشته از طراحی توطئه علیه ملت ایران دست بر نداشته است، در نقطه مقابل ملت ایران همواره خنثی‌کننده این توطئه‌ها بوده است و در حالی که ما امروز از هر زمانی مقتدرتر و قوی‌تر هستیم، دشمن را کاملا در حال زوال می‌بینیم، همانگونه که فرار او از افغانستان و شکستش در یمن و فرار تدریجی‌اش از عراق را دیدیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عین حال طلوع خورشید با عظمت اسلام را شاهد هستیم که انقلاب بزرگ و شکوهمندمان چه تاثیری در بلاد اسلامی بر جای گذاشته است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی دشمن را فرسوده و خسته کرده است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: شما را در حوادث طبیعی و مهار بیماری کرونا و حمایت از معیشت مردم مسلمان دیدیم، شما سپاه نبوی هستید، پایگاه‌های مقاومت را به پناهگاه های امن و ایمن مردم تبدیل کنید، حتما شما به امداد مردم بشتابید چرا که همیشه در شرایط سخت اولین بوده اید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز هم باید در شرایط اقتصادی کشور به کمک مردم بیایید و پایگاه‌های مقاومت را به پایگاه‌های امداد تبدیل کنید، گفت: شما بسیجیان در فاصله زمانی نزدیک جایی نماز می‌خوانید که آرزوی بزرگ همه ماست و آن هم نماز خواندن به امامت پیشوای مسلمین جهان در صحن مسجدالاقصی است.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ما متوقف نمی‌شویم و با قلب‌هایمان به یکدیگر کمک می‌کنیم و نمی‌گذاریم غبار غم بر رخسار مردم‌مان بنشیند و دست مردم را می‌گیریم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فتح خرمشهر فرمانده کل سپاه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه شورای عالی حفظ ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس با تاکید بر ادبیات‌سازی در این حوزه اظهار کرد: برای این دوران که همکاران ما برای مقابله با جنگ نرم دشمن در میدان هستند و از طرق مختلف مورد هجمه قرار می‌گیرند و طعنه می‌خورند، باید نامی برازنده برگزید؛ (پیشگامان جنگ نرم و دوران دفاع جنگ نرم) و این نام را برای آنان و دیگران تبیین کرد.

فرمانده کل انتظامی خاطرشان کرد: در این روزها تعدادی از همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند و باید با تعریف یک شاخص از مجروحان و شهدای این جنگ نیز همانند دیگر مجروحان و شهدایی که در دیگر ماموریت‌ها تقدیم می‌کنیم، قدردانی کنیم و این عزیزان نیز نباید از چشم مردم مخفی و جهاد آنان مغفول بماند و عزیزان در این راه باید به اقدامات خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای مجموعه انتظامی پایان نیافته است و امروز همکاران ما در جنگ نرم با دشمن آماده جانفشانی هستند و در خط مقدم قرار دارند.

سردار رادان با تاکید بر لزوم بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از مناطق مختلف عملیاتی و یادمان شهدایی که در استان‌های مختلف وجود دارد، اظهار داشت: باید سهم بخش‌های مختلف مجموعه انتظامی در این میان مشخص شود و از ظرفیت‌های مختلف برای تسهیل و برنامه‌ریزی برای هرچه مناسب‌تر این برنامه‌ها اقدام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر تهیه یک نرم افزار خاص برای معرفی یادمان‌های شهدا در استان‌های مختلف برای مردم اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیار بالایی برای معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جوان دارد که تاکید می‌کنم باید در سال ۱۴۰۳ تعداد زیادی از همکاران در این موزه برای بازدید و آشنایی با دوران دفاع مقدس و آشنایی با نقش انتظامی اعزام شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید در کلانتری‌های ما شهدای محله آن بخش به عنوان نماد و یادمان تعریف شود و خلاصه‌ای از زندگینامه آنان در کلانتری‌ها در معرض دید همگان باشد و مراجعان از خصوصیات اخلاقی و خانوادگی آنها آشنا شوند.

کد خبر 849388 منبع: ایرنا برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب فراجا دفاع - جنگ نرم

دیگر خبرها

  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود