Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:35:34 GMT

درس هایی ماندگار یادگار فتح خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۸۹۸

درس هایی ماندگار یادگار فتح خرمشهر

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی این هفته گفت : فتح خرمشهر حامل درس هایی ماندگار از جمله با خدا بودن، خواستن و توانستن ، مدیریت جهادی و انقلابی است.

او با گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع و فاتح خرمشهر آزادسازی این شهرستان را نصرت الهی و نتیجه ی توکل به خدا دانست.

این مسئول گفت : نظام به دنبال آبادی خرمشهر بود اما وضعیت کنونی آن شایسته مردم خرمشهر نیست و برای رسیدن خرمشهر به نقطه ای مطلوب باید تمام نیروها باید متحد و منسجم شوند و باید افراد شایسته انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه خرمشهر به روند افزایشی مهاجرت معکوس در ۳۲ سال گذشته خرمشهر اشاره کرد و از همه ی مسئولان استانی و کشر خواست برای رفع مشکلات این شهرستان قدم بردارند.

به گفته او خرمشهر بعد از آزادسازی اسیر بی تدبیری شد و خواسته ما از رئیس جمهور این است که خرمشهر را از بی تدبیری آزاد کند و سفرش به خرمشهر نقطه عطفی در حل کمبودهای آن باشد.

امام جمعه خرمشهر ساخت فیلم و سریال و برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح را حرکتی در راستای تببین حماسه هشت ساله خرمشهر دانست و خواستار حمایت و تقویت بیشتر آن ها شد.

حجت الاسلام عادل پور گفت : مردم از طرح مردمی سازی یارانه ها حمایت کردند اما تدبیر نیاز است چرا که برخی اقلام به آسانی به دست مردم نمیرسد و نظارت نیز باید تقویت و فراگیر شود و شامل تمام کالاها و خدمات باشد.

او خواستار مجازات افراد سواستفاده گر در زمینه عرضه کالاها در مقابل مردم شد و گفت : دشمن به دنبال آشوب و فتنه است و باید هوشیار باشد.

بنا بر خطبه ی امروز نماز جمعه خرمشهر عظمت و شوکت جامعه به مردم آن است که ایران شامل کاهش جمعیت است که این موضوع دغدغه جدی اهل بیت است و افزایش جمعیت بر افرادی که توان دارند فرض است.

این مسئول از کنگره روحانیت به عنوان افراد حاضر در خط مقدم یاد کرد و رحلت آیت الله فاطمی و نماینده سابق مردم خرمشهر را تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر مشکلات خرمشهر جمعه خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی با اشاره به اجرای طرح نور نیروی انتظامی گفت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه در تجمعی در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان حمایت خود را از اجرای طرح نور فراجا اعلام خواهند کرد.

طرح نور پلیس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و مطالبه مردم برای حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب هم اکنون در حال اجرا است.

حجت الاسلام غلامی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کنند و خواستار تداوم اجرای این طرح ضروری و قوانین واجب الهی باشند.

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد