Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@17:00:44 GMT

لسترسیتی علاقه مند به جذب حسام عوار

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۱۲۹

حسام عوار تا تابستان 2023 با لیون قرارداد دارد و هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است.

حسام عوار، هافبک 23 ساله و فرانسوی باشگاه لیون مورد توجه لسترسیتی قرار گرفته است.

طرفداری | به گزارش اکیپ، لسترسیتی برای جذب حسام عوار با لیون در تماس و در حال مذاکره بوده است. این هافبک 23 ساله فقط یک سال دیگر با لیون قرارداد دارد و از آن جایی که فرم او با افت قابل توجهی مواجه بوده، ممکن است به زودی از لیون جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این لیون نمی خواهد این بازیکن را به صورت آزاد از دست دهد و ترجیح می دهد از جدایی او درآمدی کسب کند. دو سال پیش حسام عوار مورد توجه باشگاه های اروپایی بسیاری قرار گرفته بود و پپ گواردیولا یکی از طرفداران او بود اما از آن زمان، مصدومیت ها و عدم ثبات فرم او، باعث شده که دیگر مثل قبل مورد توجه باشگاه های مختلف نباشد. با این حال هنوز باشگاه هایی به او علاقه مند هستند و در صدر آن ها لسترسیتی قرار گرفته است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسام عوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خانه مورد علاقه سرخپوشان (عکس)
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد