Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال چه در دوره شهاب عزیزی خادم و چه در دوره میرشاد ماجدی صحنه حضور رفقا و شرکا بوده است!

وقتی به جای استفاده از نیروهای متخصص، دوستان و رفقا وارد دایره فوتبال می شوند، نتیجه همین است که می بینیم؛ آشفتگی از سر و روی فوتبال ایران می بارد...

به گزارش طرفداری، پنجشنبه ای که گذشت سایت فدراسیون فوتبال با انتشار گزارش کوتاهی از دیدار رییس فراکسیون راهبردی مجلس با سرپرست فدراسیون خبر داد و عکس دو نفره ای از میرشاد ماجدی کنار سید محمدرضا میر تاج الدینی منتشر کرد اما همین عکس وقتی به صورت کامل در خبرگزاری ایرنا منتشر شد، شخص سومی هم کنار میرشاد ماجدی و میرتاج الدینی نشسته بود که چهره اش برای اهالی فوتبال آشنا نیست اما آنهایی که در همان مراسم افطار معروف حضور داشتند، او را به خاطر می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خالقی راد، رفیق صمیمی میرشاد ماجدی که چند سالی است در میانه ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری برگزار می کند و میرشاد ماجدی هم با انتشار 100 تا 200 کارت دعوت، چهره های مطرح فوتبال را به این افطاری دعوت می کند، همانی است که در این عکس حضور دارد. این شخص که میرشاد ماجدی او را شریک تجاری خود معرفی می کند، در کار پوشاک بانوان فعال است و با انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گویا بنا بوده عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال شود!

این که یک تولید کننده پوشاک چه ربطی به فدراسیون فوتبال دارد و چرا باید در جلسه با رییس فراکسیون راهبردی مجلس کنار میرشاد ماجدی نشسته باشد، پرسشی است که مجمع و هیات رییسه باید از سرپرست فدراسیون فوتبال بپرسد.

شهاب عزیزی خادم در دوران حضور خود در فدراسیون فوتبال، فردی به نام غلامرضا علیخانی که شریک تجاری حمید مهرعلی نایب رییس اول غیرقانونی فدراسیون بود را به بالاترین سطح فعالیت های تجاری فدراسیون فوتبال کشانده و از قرارداد پوشاک تیم ملی تا قرارداد ورود تجهیزات ویدیویی را به او که خودش را طراح سوپر مارکت و هایپر مارکت و قنادی معرفی می کرد، سپرده بود و حالا میرشاد ماجدی علاوه بر آن که رفیق صمیمی خود علی فیض الله زاده که در مخابرات مدیر بالادستش بود را به عنوان رییس دفتر، به فدراسیون فوتبال آورده، این بار یکی دیگر از رفقای خود را هم در جلسه مهم و رسمی فدراسیون کنار خود نشانده است تا مشخص شود همچنان تخصص هیج جایی در معادلات و محاسبات اداره فدراسیون فوتبال ندارد و رفاقت و شراکت حرف اول را می زند.

حاصل این رویکرد غلط هم همین است که می بینید؛ فوتبالی آشفته که حالش اصلا خوب نیست، ضعف ساختاری دارد و مشکلات از سر و روی آن می بارد.

نفر اول از سمت چپ، محمد خالقی راد است. همان که مراسم افطاری در باشگاه تشریفاتی اقدسیه برگزار کرد و رفقای میرشاد آن را به اسم مراسم افطاری سرپرست فدراسیون فوتبال از طریق رسانه های خود پخش کردند و پوشش دادند. این عکس را خبرگزاری ایرنا متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران ساعت 11:55 روز پنجشنبه 29 اردیبهشت در بخش ورزشی اش همراه خبر ملاقات میر تاج الدینی و میرشاد ماجدی منتشر کرد این هم تصویری است که ساعت 10:59 روز گذشته در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد که خالقی راد از گوشه تصویر بریده شده است!

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سرپرست فدراسیون میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد