Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با حضور در اختتامیه مسابقات کشوری خبر میزبانی شیراز در مسابقات آسیایی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ اختتامیه مسابقات کشوری بیست و سومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر-دسته اول و سی و سومین دوره پاکت بیلیارد در دسته اول و برتر در شیراز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضورکیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، هاشم اسکندری ریاست فدراسیون، مسئولین ورزش و جوانان استان فارس، روسای هیات استان اصفهان و فارس و استقبال پرشور خانواده بزرگ بیلیاردی کشور برگزار شد.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مراسم اختتامیه در صحبتهای خود اظهار داشت:

سهروردی را گفتند:

تا کی از ایران سخن می گویی؟

گفت: تا آن زمان که زنده ام.

ما نیز تا زمانی که از ایران سخن می گوییم هیچ گاه نمی توانیم شیراز تاریخی و مذهبی را یاد نکنیم.

مفتخرم که در این روز و در این ساعت، یکبار دیگر در این شهر زیبا و دیدنی و در کنار شما بزرگواران ورزشکاران پر تلاش رشته های بیلیاردی قرار دارم.

قبل از هر چیز از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و همکارانم در هیات بولینگ و بیلیارد این استان تشکر کنم که نهایت همکاری را در راستای برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری به کار بردند. ورزشکاران، داوران و مربیانی که از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها شرکت کردند و با تلاش خود زیبایی های ورزش را به نمایش درآوردند.قهرمانان بسیاری از دل این مسابقات بیرون می آمدند و با کسب بیش از یکصد مدال موجب شدند تا در رتبه دوم بخش آقایان و نهم در بخش بانوان در جهان بدرخشید.

وی در ادامه افزود: روند برگزاری سه رویداد مهم و بزرگ کشوری در این استان نشان داد که می توانیم برای میزبانی هایی که به کشور عزیزمان در رشته اسنوکر اعطا شده حساب ویژه ای باز کنیم. و رسما اعلام می کنم که شیراز میزبان مسابقات آسیایی در مهر و آبان ۱۴۰۱ در رشته اسنوکر خواهد بود.  در اختتامیه 3 رویداد کشوری قرار داریم و ورزشکارانی که منتخب شدند بی صبرانه انتظار برگزاری مراسم اهدای جوایز را طلب می کنند. بیش از این وقت شما حاضرین گرامی را نمی گیرم و امیدوارم همچون گذشته توفیقات الهی شامل حال همه ما شود و شاه چراغ که گوهری ستودنی در این شهر باستانی و مذهبی است عنایت ویژه ای به ما داشته باشند و شفاعت ما را کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بولینگ و بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان