Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم این شهر افزود: ۸۵ درصد دانه روغنی وارداتی است و تنها ۱۵ درصد باقیمانده در داخل کشور تولید می‌شود.

وی ادامه داد: آغاز جنگ روسیه و اوکراین سبب افزایش سه برابری قیمت‌های دانه‌های روغنی در جهان شد و همزمان با این افرایش، ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی در ایران به ۲۵ هزار تومانی تبدیل و سبب افزایش قیمت روغن از ۱۷ هزار تومان به ۶۲ هزار تومان شد و دولت با واریز یارانه به کارت خانوارها جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای قیمت گذاری دانه‌های روغنی، سال ۱۴۰۰ قیمت خرید تضمینی کلزا را ۱۱ هزار تومان و قیمت خرید سویا را ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده بود.

خطیب جمعه کاشان با یادآوری اجرای طرح اصلاح اقتصادی از سوی دولت سیزدهم گفت: مسوولان مرتبط با اجرای این طرح در کاشان برای اجرای مناسب این طرح نظارت دقیق دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد: روغن در همه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ کاشان در دسترس همشهریان است، اما برخی گزارش‌های مردمی بیانگر کمبود روغن در چند فروشگاه است.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی بازار را به طور مستمر رصد می‌کنند و شهروندان نیز در صورت مشاهده کمبود در فروشگاه می‌توانند با برقراری ارتباط با سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۲۵ اطلاع دهند تا به سرعت مشکل رفع شود.

خطیب جمعه کاشان با بیان اینکه رشد جمعت کشور کمتر از یک و نیم درصد است، گفت: در صورت ادامه این روند، جمعیت ایران در ۸۰ سال آینده به ۱۹ میلیون نفر کاهش یابد.

وی با اشاره برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه در استان اصفهان اظهار داشت: جامعه روحانیت با تقدیم چهار هزار شهید روحانی و طلبه به اسلام و انقلاب به نسبت جمعیت، بیشترین شهید را در مقایسه با سایر بخش‌ها تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اصفهان بیشترین شهید طلبه و روحانی را در بین استان‌های کشور تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، خاطر نشان کرد: منطقه کاشان و آران و بیدگل با ۱۱۴ شهید روحانی، دارای بیشترین شهید طلبه و روحانی در این استان هستند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی امام جمعه کاشان سویا کلزا کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی امام جمعه کاشان سویا وزارت جهاد کشاورزی امام جمعه کاشان سویا کلزا کاشان جمعه کاشان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با حضور در منزل طلبه جهادگرمرحوم حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو و سردار شهید علی حاجی حسینلوپدراین طلبه مجاهد از صبر و بردباری مادر و خانواده این طلبه مجاهد و جهادگر تجلیل کرد 
سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای استان در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ سردار شهید علی حاجی حسینلو، عروج ملکوتی طلبه جهادگر مصطفی حاجی حسینلو را تسلیت گفت و افزود: خدمات این طلبه جهاد گر به مردم در ایام کرونا و زلزله‌های خوی هرگز از اذهان مردم قدردان و ولایی شهرستان فراموش نمی‌شود 
وی افزود:این طلبه مجاهد و جهادگر با الهام از مکتب شهادت و ایثار، مخلصانه و صادقانه با تمام توان در راستای اعتلای فرهنگی جامعه و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تلاش کرد 
حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان هم در این دیداربا بیان بخش از خدمات طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو گفت: سالهااجرای موفق طرح شهیدانه در مزار شهدای خوی توسط این طلبه جهادگر امروزبه یک برنامه الگویی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آذربایجان غربی تبدیل شده است 
در این دیدار فرمانده سپاه شهدای استان با اهدی لوح از صبر وبردباری همسر سردار شهید حاجی حسینلو و مادر طلبه جهادگر مرحوم مصطفی حاجی حسینلو تجلیل کرد 
طلبه مرحوم حاجی حسینلو جهادگر مخلص خویی اواخر هفته گذشته براثر سانحه تصادف به همراه خانواده خود به دیار باقی شتافت

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد