Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:49:07 GMT

قهرمانی دارتر طبسی در مسابقات گرندتور

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۴۵۵

قهرمانی دارتر طبسی در مسابقات گرندتور

در اولین مرحله از مسابقات دارت گرندتور باشگاه PDCIR تهران که دیروز در محل باشگاه یایس کرج برگزار شد، زهرا رجبی بازیکن باشگاه پایار شهرستان طبس توانست با غلبه بر ساناز برمشوری از استان فارس مقام اول این مسابقات را کسب کند.

ملیحه رجبی دیگر بازیکن طبسی نیز مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دارت باز مسابقات دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده

 


به گزارش تابناک، نوشاد عالمیان در مسابقات معتبر تنیس روی میز بین‌المللی عربستان دست به کار بزرگی زد و توانست بازیکن چینی که رنکینگ چهار جهان را در اختیار دارد، حذف کند.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز با اشاره به این اتفاق و رقابت نوشاد عالمیان با لیانگ از چین نوشت: "عالمیان ضربه ناک اوت را برای تغییر سرنوشت قهرمانی در جده وارد کرد. درست زمانی که فکر می‌کردید اوضاع در مسابقات عربستان بیش‌تر از این نمی‌تواند دراماتیک شود، نوشاد عالمیان قدم در میدان گذاشت و یک نتیجه شوکه‌کننده رقم زد. نوشاد با رنکینگ ۶۸ جهان توانست نفر چهارم رنکینگ انفرادی مردان را حذف کند.

لیانگ که فینالیست مسابقات اسمش سنگاپور در سال ۲۰۲۴ و قهرمان انفرادی مسابقات قهرمانان برتر دنیا در سال ۲۰۱۴ بود، یکی از چهره‌های شاخص حاضر در مسابقات عربستان بود.

در رقابت لیانگ و نوشاد مشخص بود که عالمیان قرار نیست زندگی را برای رنکینگ چهار جهان آسان کند. عالمیان از عقب‌نشینی مقابل این بازیکن امتناع کرد و پا به پای حریف چینی خود تا گیم پنجم پیش رفت. ستاره ایرانی خونسردی خود را در پایان مسابقه به تصویر کشید و دو دستی فرصت حذف لیانگ را از رقابت‌های انفرادی مردان حفظ کرد. عالمیان نه تنها برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود، بازیکنی با این رنکینگ را شکست داد بلکه این بازیکن ۳۲ ساله برای اولین‌بار به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات معتبر Grand Smash رسید.

نوشاد پس از این پیروزی گفت: "در اواسط بازی متوجه شدم که حریفم عصبی است و با کمی استرس بازی می‌کند. بنابراین مربی‌ام به من گفت که مطمئن شوم به فورهند او سرویس می‌دهم. توپ را روی میز نگه دارم و با کنترل بیش‌تری بازی کنم. من خیلی خوشحالم. لیانگ شماره چهار جهان و بازیکن بسیار خوبی است. این اولین باری است که مقابل بازیکنی با این رنکینگ پیروز می‌شوم."

او افزود: "هم‌چنین اولین‌بار است که به مرحله یک هشتم نهایی می‌روم. در شرایط خوبی هستم و روی بازی بعدی تمرکز خواهم کرد و رنکینگ خودم را حتی بالاتر خواهم برد."

عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی با بازیکن ۱۹ ساله چین که رنکینگ ۱۵ جهان را دارد، رقابت خواهد کرد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور