Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@11:00:59 GMT

خطیب جمعه کرج: از خبرنگاری شکایت نکرده ام

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۴۵۷

خطیب جمعه کرج: از خبرنگاری شکایت نکرده ام

 آیت الله حسینی همدانی در خصوص حواشی اخیر با بیان اینکه بنده شکایتی نسبت به هیچ موضوعی نداشته و ندارم و برای این عزیزان طلب مغفرت می‌کنم.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ اردیبهشت کرج در خصوص حواشی اخیر با بیان اینکه بنده شکایتی نسبت به هیچ موضوعی نداشته و ندارم و برای این عزیزان طلب مغفرت می‌کنم، گفت: چند روزی است که مطلبی در فضای مجازی مطرح شده و نسبت‌هایی به بنده و دستگاه‌ها داده‌اند، قصد داشتم مفصل به شرح نکاتی بپردازم، اما دیدم دستگاه قضا به خوبی بخشی از مطالب را توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه قضا باید با صلابت مسیر خود را براساس داده‌هایی که دارد طی کند و ماهم دخالتی نمی‌کنیم.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: همواره به موارد این‌چنینی که به من نسبت داده شده است ورود نکرده‌ام و همه آنانی که به من تهمتی زدند را نیز در شب‌های قدر بخشیدم.

وی در ادامه خطبه‌های امروز با اشاره به لزوم توجه به موضوع جمعیت و خانواده تصریح کرد: سیاست‌های کلی خانواده که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند، لحاظ شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن می‌خواهد القا کند که نظام توانایی لازم را ندارد و نمی‌تواند اهداف خود را عملیاتی کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته با انواع دسیسه‌ها رو به رو شده، اما هر روز پیشرفت‌هایی به مراتب بزرگتر از گذشته را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا این آرزو که مردم ایران دست از اهداف انقلاب برمی‌دارند و استقلال و عزت خود را به کنار می‌گذارند را به گور خواهد برد.

امام جمعه کرج به موضوع اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها هم اشاره و تصریح کرد: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها که توسط دولت اجرایی شده است برای حمایت از اقشار محروم و کم شدن شکاف اقتصادی صورت گرفت.

وی افزود: جلوگیری از قاچاق کالا‌های اساسی نیز از دیگر اهداف اصلاح نظام یارانه‌ها است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اگرچه در تأمین کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد، اما باید در توزیع نظارت‌های مستمر و اثرگذار صورت گیرد و با دلالان و محتکران برخورد جدی شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.
اکبری افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.
وی گفت: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران