Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:15:55 GMT

انتخابات شورای هیات مذهبی استان هرمزگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۵۷۲

انتخابات شورای هیات مذهبی استان هرمزگان برگزار شد

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: در ۱۱ شهرستان استان، انتخابات برگزار شد که ۱۱۳ نفر کاندید شده اند که ۵۹ نفر با کسب آرای لازم به عنوان رییس و اعضای شورای هیات های مذهبی اصلی انتخاب خواهند شد.
وی بیان داشت: بعد از تایید انتخابات از سوی ستاد انتخابات مرکز ، اعضای شورای هیات های مذهبی هر شهرستان در نشست، رییس، نایب رییس و دبیر شورا را انتخاب می‌کنند و سپس رییس شورای هیات های مذهبی هر شهرستان به مرکز استان مراجعه و از بین خودشان شورای هیات های مذهبی استان را تشکیل می دهند
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: پس از برگزاری انتخابات، افرادی که موفق به کسب آراء شوند در نشست های شورای اندیشه ورزی بهره برده و مشکلات هیات های مذهبی مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین انصاری راد ادامه داد: یک شورای موفق حاصل این انتخابات شکل خواهد گرفت ، معتقدیم که این شورا قادر به حل و فصل بیشتر مشکلات هیات های مذهبی خواهد شد، فرصت ها و زمینه ها فراهم است لذا باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات هیات های مذهبی بکار گیریم.
وی با اشاره به اهداف برگزاری ششمین دوره انتخابات هیات های مذهبی استان هرمزگان، مشارکت جدی هیات های مذهبی در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری هیات های مذهبی را مهم‌ترین هدف از برگزاری این انتخابات عنوان کرد.
این مسوول با بیان اینکه امروز  شاهد مشکلات فراوانی در حوزه هیات های مذهبی استان هستیم که این مشکلات باید با همفکری مسوولان این هیات ها برطرف شود، افزود: لذا یکی از راهکارهای رفع این مشکلات عدیده، برگزاری انتخابات شورای هیات های مذهبی است .
حجت‌الاسلام انصاری راد در پایان گفت: بیشتر مسوولان هیات های مذهبی امروز برای کمک رساندن و مشارکت در این انتخابات به عنوان یک امر خطیر حضور یافته اند.
 در استان هرمزگان بیش از ۱۶۰۰ هیات مذهبی فعال است.

برچسب‌ها هیئت مذهبی مشارکت انتخاباتی هرمزگان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیئت مذهبی مشارکت انتخاباتی هرمزگان هیئت مذهبی مشارکت انتخاباتی هرمزگان سازمان تبلیغات اسلامی شورای هیات های مذهبی مذهبی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

 احمد وحیدی اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند