Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:13:52 GMT

گروه‌های نظارت بر بازار در خوزستان فعال شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۶۰۹۰

گروه‌های نظارت بر بازار در خوزستان فعال شدند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز جمعه در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: سیاست دولت در چارچوبی که طراحی شده باید به نحو احسن پیاده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به مدت زمان آغاز به کار طرح اقتصادی دولت عنوان کرد: این طرح می‌تواند تحول اساسی را در اقتصاد ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان یکی از نقاط قوت و رمزهای موفقیت طرح اقتصادی دولت را تأمین کالا در بازار و نظارت بر قیمت‌ها دانست و تصریح کرد: در همه جای دنیا حمایت از تولید کننده و مصرف کنندگان وجود دارد.

وی از فعال شدن گروه‌های نظارت بر بازار در خوزستان خبر داد و افزود: گروه‌های نظارتی از سوی صنعت‌، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات حکومتی فعال شده‌اند و در قالب گشت‌های مشترک یا جداگانه بر وضعیت بازار نظارت می‌کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران نباید تنها به ارائه گزارش اکتفا کنند، ادامه داد: دولت شجاعانه و محکم سیاستی را در پیش گرفته است و مدیران باید در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت‌ها نظارت کنند.

خلیلیان تاکید کرد: اطلاعات لازم در خصوص وضعیت بازار باید از مردم دریافت شود و قیمت اجناس باید رصد شود.

وی با اشاره به قیمت مرغ و تخم مرغ گفت: قیمت مرغ و تخم مرغ رو به کاهش است و تأمین کالا در خوزستان به نحو مطلوبی صورت گرفته است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: براساس گزارشات دریافتی برخی از فروشنده‌ها در مناطق روستایی و دورافتاده با کمبود کالا مواجه بودند که در این جلسه دستور تأمین کالا و رسیدگی لازم داده شد.

خلیلیان در رابطه‌ها وضعیت نانوایی‌ها و صف‌های طولانی مردم برای خرید نان بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد صفوف طولانی مردم درب نانوایی‌ها بوده‌ایم که در دو روز اخیر بهبود پیدا کرد و کیسه آرد اضافه در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفت تا ساعات پخت نان را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: برخی از نانوایی‌ها به دلیل کمبود سهمیه از پخت نان در صبح‌ها خودداری می‌کردند و بر همین اساس در خصوص افزایش سهمیه تصمیم‌گیری شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: نانوایان آزادپز نیز می‌توانند تحت ضابطه قرار گیرند و به دریافت‌کنندگان آرد یارانه‌ای ملحق شوند.

خلیلیان گفت: کیفیت نان باید مطلوب باشد و نانوایی‌ها نان مرغوب در اختیار مردم بگذارند.

کد خبر 5494887

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان نظارت و بازرسی کالاهای اساسی بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا احتکار خطبه های نماز جمعه هدفمندی یارانه ها آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا تعطیلی مدارس استاندار خوزستان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۹، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۷، ایستگاه حفاری اهواز ۱۱۷ و ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۰۶، ایستگاه اندیمشک ۱۱۹، ایستگاه دزفول ۱۱۶،‌ایستگاه ماهشهر ۱۳۷ و ایستگاه هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و خرمشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان