Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@20:13:04 GMT

ستاره مس کرمان؛ کاظمیانِ خلاق، تکنیکی و گلزن

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۶۱۸۷

ستاره مس کرمان؛ کاظمیانِ خلاق، تکنیکی و گلزن

محمدامین کاظمیان، ستاره این روزهای مس کرمان، بازیکنی است که در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور خوش درخشیده و با خلاقیت بالا و تکنیکِ نابش و تمایلش به گلزنی، اثرِ خارق‌العاده‌ای بر روند صعودی تیمِ صدرنشینِ مسابقات گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ مس کرمان در این فصل رقابت‌ها با تعداد بیشتری از بازیکنان بومی نسبت به سالیان پیش بسته شد و پا به عرصه رقابت‌ها گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بازیکنان محمدامین کاظمیان، می‌باشد که در این فصل، خوش درخشیده و یکی از بهترین‌های مس کرمان تا این جای کار بوده است.

این بازیکن کرمانی، که تکنیکِ مثال‌زدنی و بی‌نظیری دارد و از خلاقیت بالایی نیز بر خوردار است، تمایل فوق‌العاده زیادی هم به گلزنی دارد.

کاظمیان در پست‌هایی نظیر وینگر و مهاجم به خوبی خود را نشان داده و البته از عهده بازی‌سازی هم تا حدود زیادی برمی‌آید.

این نارنجی‌پوش۲۶ سال سن دارد و از محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان به شمار می‌آید که در تمامی رده‌های سنی این باشگاه سابقه بازی دارد و درواقع می‌توان گفت در هر رده که پیراهن نارنجی مس را به تن کرده، همراه با درخشش و یکه‌تازی بوده است.

کاظمیان در بازی‌های فصل قبل لیگ دو و با تیم مس نوین کرمان و زیر نظر فرزاد حسینخانی، نمایش خارق‌العاده‌ای داشت و با ۷ گل زده و ۶ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل لیگ دو شد که در تیم‌های منتخب این لیگ به انتخاب رسانه‌ها نیز قرار داشت. ستاره تیم فوتبال مس کرمان از نگاه مخاطبان رسانه کرمان ساکر نیز به عنوان بهترین بازیکن کرمانی در سال ۱۴۰۰ برگزیده شد.

این بازیکن که سابقه بازی برای مس کرمان در رقابت های لیگ یک را پیش از این نیز در کارنامه داشت، باید یکی از بدشانس‌ترین استعدادهای فوتبال کرمان دانست چرا که در سال ۹۶ با پارگی رباط صلیبی نه فقط شش ماه، بلکه یک سال از فوتبال دور شد.

امین کاظمیان که پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده‌های سنی را نیز تجربه کرده، با فرارهای تند و تیزش و تکنیکِ منحصربه‌فردش در ذهن هواداران مس کرمان نام خود را ثبت کرده است.

این بازیکن کرمانی در این فصل رقابت‌ها برای نارنجی‌پوشانِ کرمانی ۴ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

این مهاجم مس کرمان یک گل هم در مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند تا زمینه ساز شکست قهرمان فصل گذشته جام حذفی باشد.

کاظمیان در این فصل رقابت‌ها پاسخ اعتماد فرزاد حسینخانی سرمربی بادانش مس کرمان را به خوبی داده و توانسته از جمله بازیکنان تاثیرگذارِ تیم او باشد. این محصولِ گرانقیمتِ باشگاه مس کرمان، شماره ۶۹ را در این فصل به تن دارد.

کاظمیان حرکات پا به توپش چشم‌نواز است و پاس‌هایش دقیق و استثنایی. فوتبال را سربالا و با چشمانی باز و با تسلط کامل بازی می‌کند و گرفتن توپ از او به هیچ عنوان کارِ سَهلی نیست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس کرمان فرزاد حسینخانی باشگاه مس کرمان مس کرمان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!