Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال پیکان تهران در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا موفق شد سانتوری ژاپن را از پیش رو بردارد و قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات شود. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال پیکان تهران در آخرین دیدار و پایانی رقابت‌های جام باشگاه های آسیا امروز به مصاف سانتوری ژاپن رفت. این دیدار در حالی برگزار شد که سالن 12 هزار نفری آزادی با استقبال تماشاگران پر شده بود و حدود 5 هزار تماشاگر خود را به سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول این دیدار را که نماینده ژاپن خوب آغاز کرده بود توانست از اشتباهات بازیکنان پیکان تهران استفاده کردند و ست اول را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود به پایان بردند.

ست دوم این مسابقه را 2 تیم پایاپای پیش بردند و و امتیاز ها را یکی پس از دیگری بین خود تقسیم می کردند. حساسیت بازی در این ست به حدی بالا بود که از 25 فراتر رفت و در نهایت ژاپنی ها با سماجت توانستند این ست را هم به نام خود تمام کنند تا در مجموع حساب کار 2 بر صفر شود.

شرایط که برای پیکان تهران سخت شده بود ست سوم را با تمام قدرت آغاز کرد و از همان ابتدای ست سوم اختلاف امتیازی خود را با نماینده ژاپن افزایش داد. ژاپنی ها هم که دیدند نتیجه را در این ست را از دست خواهند داد بازی را رها کردند تا ست سوم با نتیجه عجیب 25 بر 13 به سود پیکان به اتمام برسد تا بازی به ست چهارم و یا پنجم کشیده شود.

ست چهارم بازی هم نزد 2 تیم پایاپای آغاز شد و پیش رفت تا شاگردان پیمان اکبری باز هم اختلاف امتیازی خود را حریف ژاپنی افزایش دادند تا باز هم از اشتباهات بازیکنان ژاپنی استفاده کنند و این ست را هم با نتیجه 25 بر 20 به سود خود تمام کنند تا تکلیف قهرمان در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم این دیدار که تعیین کننده قهرمان این دوره از رقابت ها بود برای هر 2 تیم بسیار حائز اهمیت بود. همین امر باعث شد تا هر 2 تیم پایاگای و امتیاز به امتیاز پیش بروند. در نهایت این این شاگردان گیمان اکبری بودند که از تجربه خود استفاده کردند و توانستند با نتیجه 15 بر 12 پیروز میدان باشند و برای هشتمین بار قهرمان جام باشگاه های آسیا شوند.

با این پیروزی پیکان نماینده ایران در جام باشگاه های جهان خواهد بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال جام باشگاه پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید