Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس جمهور با بیان اینکه تصمیمات خلق‌الساعه در گمرکات و همه بخش‌های تصمیم‌ساز مانعی برای تولیدکننده و صادرکنندگان است، گفت: دولت مصمم است در تصمیم‌گیری‌ها و مقررات ثبات ایجاد کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، آیت‌الله ‌سید‌ابراهیم رئیسی عصر امروز در ادامه برنامه‌های سفر به آ‌ذربایجان غربی در نشست با فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان این استان تاکید کرد: وظیفه همه ما این است که ثمره خون شهدا را حفظ و ظرفیت‌های کشور را احیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت همکاری بخش خصوصی با دولت در این راستا افزود: خنثی کردن تحریم‌ها به دست بخش خصوصی خوب پیش رفته است، اما می‌تواند بهتر از این نیز پیش برود. این روند باعث شده که سخنگوی کاخ سفید به شکست مفتضحانه سیاست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کند.

رئیسی با اشاره به درخواست تعدادی از فعالان اقتصادی برای سالم‌سازی و شفافیت در نظام اداری اظهار داشت: نظام اداری باید کارآمد باشد و فعالان اقتصادی به سهولت مشکلات‌شان در این نظام رفع شود. تصمیمات خلق‌الساعه در گمرکات و همه بخش‌های تصمیم‌ساز مانعی برای تولیدکننده و صادرکنندگان است. دولت مصمم است در تصمیم‌گیری‌ها و مقررات ثبات ایجاد کند.

‌رئیسی: برای اصلاحات اقتصادی مصمم هستیم/ ‌آینده کشور ‌را بسیار روشن می‌بینم/ برنامه‌های ویژه برای رفع فقر مطلق ‌داریمبازدید رئیس جمهور از نقطه صفر مرزی/ رئیسی پای درد دل رانندگان خودروهای باری و ترانزیتی نشست + فیلمرونمایی رئیس‌جمهور از ماهواره اروم‌ست‌ در ارومیه/‌ بازدید رئیسی ‌از دستاوردهای هوافضا ‌+ تصاویررئیسی: تصمیمات دولت به نفع مردم خواهد بود/ آذربایجان غربی نمونه کاملی از فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران اسلامی است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مدیریت و تصمیم گیری برای پایانه‌های گمرکی باید به صورت واحد باشد، گفت: با رعایت استقلال تمامی دستگاهها، در عین حال باید مدیریت واحدی در پایانه‌ها شکل گیرد که مسئولیت آن با استاندار باشد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ایجاد پارک علم و فناوری در استان ‌آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: این استان یک نقطه بی‌بدیل است که می‌تواند یک هاب برای تجارت منطقه باشد. آذربایجان غربی همچنین قطب گردشگری، معدن و کشاورزی است. کرونا به صنعت گردشگری در تمام دنیا آسیب زد منتها باید این آسیب‌ها جبران شود و یکی از اقدامات جبرانی برای صنعت گردشگری امهال بازپرداخت تسهیلات است تا این صنعت بتواند خودش را پیدا کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های دولت در کنترل ویروس کرونا و تاثیر این اقدام در توسعه گردشگری کشور گفت: سفرها در عید نوروز امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته و دولت بنا دارد این نشاط اجتماعی را حفظ کند.

رئیس جمهور در پایان سخنانش تاکید کرد: خام‌فروشی معادن به ضرر کشور است و باید به جای خام‌فروشی برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و در کنار آن ایجاد اشتغال تلاش کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان