Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه آیت الله ابراهیم رئیسی در دیدار با نخبگان و خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: نخبگان پیشنهادات و نکته نظرات خود را به جلسات  این چنینی بسنده نکنند و دیدگاه‌ها نظرات و پیشنهادات و نظرات نخبگان همواره همراه دولت باید باشد.

وی ادامه داد: پیشنهاد یک حلقه ارتباطی مستقیم  استاندار با جوانان انقلابی با انگیزه و دارای اندیشه یک پیشنهاد سازنده‌ای است و نشست با فرهیختگان از لحاظ کیفی و کمی بیشتر شود تا دولت بتواند همیشه  از دیدگاه نخبگانی و نظرات جوانان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره اینکه جوانان  نخبه سرمایه‌ای برای دولت و کشور است عنوان کرد: توصیه به استاندار می‌کنیم از نکته نظرات جوانان استفاده کنند آنان می‌تواندن گره‌گشا باشد و ما از نظرات نخبگان استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص استان عنوان کرد :یکی از نعماتی که خداوند برای استان ارزانی داشته نعمت امنیت و امنیت سازان همچون شهدا هستند که استان 12 هزار شهید را تقدیم نظام کرده که امنیت کشور و استان را مدیون شهدا هستیم.

آیت الله ریسی ادامه داد: نعمت  دیگر استان وحدت و انسجام ملی است در استانی که شیعه و سنی ترک و کرد و ادیان و اقوام مختلف در این استان در کار هم همزیستی مسالمت آمیزی دارد مثال زدنی است که این انسجام زمینه پیشرفت را فراهم می‌کندو نباید اجازه دهند بیگانگان این انسجام را خدشه‌دار کنند چرا که این انسجام و وحدت مولفه امنیت ملی بوده و خواهد بود.

وی در خصوص حل مشکلات استان عنوان کرد: برای حل مسائل استان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمی متعددی در استان وجود دارد که باید در حل این مسائل و مسئله محوری به دولت کمک کند ابن نخبگان و فرهیختگان به عنوان اتاق فکر با دولت همراه باشند.

رئیس جمهور ادامه داد: مسائل و مشکلات تنها در صنایع و معادن نیست باید در دانشگاهیان در حوزه‌های مختلف مانند مسائل اجتماعی، گردشگری کمک حال دولت باشند و به صورت مسئله محور نقش ایفا کنند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: مسئله خاصی در استان وجود دارد  و آن دریاچه ارومیه است  که نه تنها برای شهر ارومیه و منطقه بلکه برای کشور مهم است و  از اولویت‌های سفر دولت دریاچه ارومیه بوده  که مطالعات آن انجام و کارهایی  در این خصوص انجام شده است.

وی ادامه داد: گام‌های در خصوص احیای دریاچه ارومیه برداشته شده که به سرانجام نرسیده است و برنامه‌ریزی هایی در این خصوص انجام شده است که به زودی دنبال خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی قطب کشاورزی است  عنوان کرد: استان در خصوص محصولات کشاورزی  مانند سیب و انگور  دچار معضضل بوده و صادرات مسئله مهمی است در دولت سیزدهم کارهای متفاوتی انجام شده است که نسبت به حجم صادرات و ارزش صادرات ۶ برابر طی امسال افزایش یافته است بایستی  توسعه یابد.

آیت الله رئیسی در خصوص معاون استان یادآور شد: استان آذربایجان‌غربی استان معدنی بوده ۵۲ ماده معدنی در استان وجود دارد که این پتانسیل ، ظرفیت ارزشمندی بوده که نباید دراین خصوص خام فروشی کرد و در تلاشیم ارزش افزوده را ایجاد کنیم.

در حال تکمیل..

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی دریاچه ارومیه ارومیه دریاچه ارومیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟