Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس جمهور و هیات همراه امروز جمعه، در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به آذربایجان غربی سفر کردند.  

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این سفر چهارمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.

به همراه رییس جمهور که در این سفر میهمان مردم شهرستان های پیرانشهر، مهاباد و میاندوآب بود برخی از وزرا و معاونین وی را همراهی می‌کنند که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان‌های جنوب استان سفر و به مسایل مناطق و درخواست های مردمی رسیدگی کردند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری از شهرستان مهاباد و بوکان بازدید کردند و همچنین عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان میاندوآب، چهار برج و باروق سفر کرد.  

محمدمهدی اسماعیلی،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور میهمان مردم شهرستان های مرزی پیرانشهر و سردشت بود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان مرزی اشنویه سفر کرد و امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان تکاب است.

نمایندگان ویژه رییس جمهوری پس از سرکشی و بازدید از شهرستان های جنوب استان آذربایجان غربی امشب به مرکز استان سفر می‌کنند تا در نشست شورای اداری مربوط به بررسی مسایل و مشکلات و تصویب مصوبات سفر که با حضور رییس جمهور برگزار می شود، شرکت کنند.

برچسب‌ها هیات دولت آذربایجان غربی سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری دیار اقوام و ادیان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت آذربایجان غربی سفر استانی هیات دولت آذربایجان غربی سفر استانی ویژه رییس جمهور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه

 

رستگاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 

با پیگیری ۳ نماینده، پرونده ارتقا ۳ شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور  ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران  صادر شد.  

وی اظهار داشت: این کار با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید.  

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده شهرستان‌های یزد و میبد هم برای تبدیل به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است.  

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر