Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی می گوید اگر بازی با کانادا را لغو کنیم باید خسارت بپردازیم اما این ادعا با حرف کانادایی ها تفاوت دارد!

حمید استیلی در حالی از پرداخت غرامت در صورت منتفی شدن بازی ایران و کانادا حرف می زند که طرف کانادایی می گوید غرامتی در قرارداد پیش بینی نشده است!

به گزارش طرفداری، در پی اعتراض نخست وزیر کانادا و کشیده شدن این اعتراض به پارلمان، احتمال لغو بازی دوستانه ایران و کانادا قوت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین چارچوب حمید استیلی امروز اعلام کرد امکان لغو این بازی از طرف ایران وجود ندارد و در صورتی که بازی لغو شود باید غرامت سنگینی بپردازیم.

طبق آنچه حمید استیلی گفته این قرارداد بند غرامت دارد و در نتیجه اگر کانادا هم بازی را لغو کند، باید به ایران غرامت بدهد اما فدراسیون فوتبال کانادا می گوید فسخ قرارداد با ایران هیچ غرامتی به آنها تحمیل نمی کند.

پس از آن که اعتراض ها شدت گرفت، مسئولان فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کردند این فقط یک بازی فوتبال است و به هیچ وجه اهداف سیاسی ندارد و قرارداد برگزاری بازی بسته شده و بلیت ها هم به فروش رفته است. جالب است بدانید کانادایی ها اعلام کرده اند اگر بازی لغو شود هیچ غرامتی نباید به ایران بپردازند و فقط باید پول بلیت ها را به 54 هزار و چند صد نفری که بلیت بازی را خریداری کرده اند، برگردانند.

با این حساب معلوم نیست چرا سرپرست تیم ملی از غرامت حرف می زند. طبیعی است وقتی کانادا برای فسخ بازی غرامتی نگذاشته باشد، ما هم زیر بار پرداخت غرامت در صورت لغو بازی نرفته باشیم. اگر واقعا قرارداد این شکلی بسته شده باشد که کانادایی ها اگر دلشان خواست بازی را لغو کنند و غرامت ندهند اما اگر ما بازی را لغو کردیم خسارت سنگین پرداخت کنیم، باید کسانی که پای چنین قرارداد ترکمنچای گونه ای را امضا کرده باشند، محاکمه شوند.

البته به گفته کانادایی ها ایران هم در این قرارداد ملزم به پرداخت غرامت در صورت لغو بازی نیست. با این حساب احتمالا برای آن که از داخل، نهاد یا ارگانی تقاضای لغو بازی را مطرح نکند، این ادعا رسانه ای شده که در صورت لغو بازی از سوی ایران، باید به طرف مقابل غرامت پرداخت کنیم!

سفر به کانادا به همان اندازه که برای بازیکنان تیم ملی خسته کننده است چرا که باید 17 ساعت پرواز رفت و 17 ساعت پرواز برگشت را تحمل کنند و با احتساب توقف، یک روز کامل در مسیر رفت و همین میزان در مسیر برگشت باشند، خسته کننده است، برای همراهان جذابیت دارد!

 

بیشتر بخوانید:

لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کانادایی ها لغو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از فارس، یک منبع آگاه از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.
به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.
عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

کد خبر 847550 برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!