Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رضایت و فداکاری خانواده هلما حسینی کودک چهار ساله اهل روستای گورپرویز منطقه سادات حسینی که متاسفانه در پی سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود اعضای این فرشته کوچک که قابلیت اهدا داشت در بیمارستان گلستان اهواز به بیماری نیازمند اهدا شد .

از ابتدای سال ۱۴۰۱ طی پنج اهدای عضو از سوی مردم شریف و ایثارگر خوزستان، ۳ کبد و ۹ کلیه در بیمارستان گلستان اهواز پیوند زده شد و یک قلب به تهران و یک کبد نیز به شیراز برای پیوند به موارد اورژانسی انتقال داده شد تا در مجموع جان ۱۴ هم استانی و هموطن در طی ۲ ماه اول سال ۱۴۰۱ نجات یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو پیوند اعضاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان‌ گفت: یک دانش‌آموز نوجوان در لالی با اهدای اعضای بدن خود به سه نفر زندگی دوباره بخشید.

عبدالله حبیبی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: "پارمیدا رضایی" دانش‌آموز دوره متوسط اول اهل شهرستان لالی بر اثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

وی گفت: اعضای بدن این دانش‌آموز با رضایت خانواده به سه بیمار دیگر اهدا شد.

حبیبی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز در مدرسه عفاف لالی تحصیل می‌کرد، اظهار کرد: اهدای عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد