Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین مدنی عصر روز جمعه به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر به آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری تکاب با بیان اینکه حضور در بین مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور به ویژه رفع نیازهای مناطق محروم است افزود: بیست و یک سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در ۹ ماه گذشته نشانه توجه به مطالبات مردم است و در این سفرها صحبت های صادقانه با مردم مناطق مختلف کشور صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تاکنون کمتر اتفاق افتاده که بعد از تصمیم های سخت اقتصادی، رییس جمهوری بین مردم حضور یابد و به تشریح اقدامات خود بپردازد اما آیت الله رییسی در میدان میوه و تره بار تهران حضور یافتند و با مردم در این مورد گفت و گو کردند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به حضور معاون اول رییس جمهور در میان مردم برای تشریح تصمیم های بزرگ اقتصادی دولت نیز ادامه داد: دولت سیزدهم خود را متعهد به رسیدگی و حل مشکلات مردم سراسر کشور و رفع نیازهای مناطق محروم و روستاها می داند و در این مسیر از کمک و نگاه های مردم غافل نیست.

مدنی اضافه کرد: در سفر به تکاب مشکلات و ضعف های اصلی در زیرساخت های این شهرستان بررسی و ۱۳ محور احصاء و جمع بندی شد از این رو سعی می کنیم اولویت های اصلی توسعه این شهرستان در بخش های محورهای مواصلاتی، بهداشت و درمان، جمع آوری مدارس کانکسی، تامین آب شرب روستاها، اشتغال جوانان و ساماندهی فعالیت معادن محقق شود.

وی افزود: دولت سیزدهم برنامه جدی و عملیاتی برای تامین اعتبار طرح های عمرانی و توسعه زیرساخت های تکاب خواهد داشت.

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی طلا در تکاب ضروری است

فرماندار تکاب نیز در این جلسه با بیان مشکلات این شهرستان گفت: باتوجه به توانمندی های این شهرستان، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی طلا و جواهرات بسیار مهم و ضروری است و امیدواریم دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی نگاه ویژه ای برای تحقق این امر داشته باشند.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تکاب می تواند به عنوان یک برند در منطقه مطرح شود و عملیاتی شدن آن رشد و توسعه اقتصادی و رفع محرومیت شهرستان و اشتغال جوانان را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه تکاب هم اکنون جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور محسوب می شود و غبار محرومیت و عقب ماندگی در چهره این شهرستان به وضوح مشهود است ادامه داد: تا آغاز دولت سیزدهم، تکاب در تب تبعیض و بی عدالتی و بی مهری سوخته اما با شروع به کار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی و استاندار پرتلاش، جهادی و انقلابی بارقه های امیدی در دل مردم این شهرستان ایجاد شده است.

بازدید معاون رییس جمهور از وضعیت نامناسب زیرساخت های تکاب

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی، از کمبودها و وضعیت نامناسب زیرساخت های این شهرستان از جمله بیمارستان ۹۶ تختخوابی، محور سخت گذر روستایی کرفتو و تقاطع غیر همسطح کمربندی اصلی و پل میانگذر شهری بازدید کرد.

در این بازدیدهای میدانی که فرماندار و امام جمعه تکاب و نماینده مردم شاهیندژ و تکاب در مجلس نیز حضور داشتند مشکلات و نیازهای توسعه ای این شهرستان احصا و بررسی شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همچنین در بازدید از محور روروستایی دورافتاده و سختگذر کرفتو با اهالی روستاهای بخش مرکزی از جمله روستای داشبلاغ دیدار و گفت و گو کرد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و یکی از ۳۱ شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور است و در بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان غربی، عصر جمعه میزبان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز، جمعه در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به آذربایجان غربی سفر کرده است.

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

این سفر، چهارمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.

برچسب‌ها هیات دولت تکاب مهاباد آذربایجان غربی سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری دیار اقوام و ادیان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت تکاب مهاباد هیات دولت تکاب مهاباد آذربایجان غربی سفر استانی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری آذربایجان غربی دولت سیزدهم سفر استانی رییس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: ابراهیم رییسی رییس جمهور، روز بیستم اردیبهشت ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری، ادامه داد: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود