Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام تقوی روز جمعه در نشست شورای هماهنگی ارتباطات دولت با علما، روحانیت، ائمه جمعه، مدیران حوزه های علمیه آذربایجان‌غربی افزود: مقابله با تهدیدات دشمنان و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب نیازمند داشتن روحیه جهادی و انقلابی است که ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب به خوبی و با اقتدار آن را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح نقش و وظایف روحانیت در عصر حاضر و اهمیت جهاد تبیین پرداخت و گفت: جهاد تبیین در راستای جهاد با دشمن‌های درون و بیرون یکی از مهمترین ابزارها برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات دولت با حوزه و روحانیت  با اشاره به اینکه روحانیت تاریخ پرفراز و نشیب داشته است، اضافه کرد: روحانیت بود که بر سر دار رفت و از بالای دار فریاد عزت و سربلندی را سر داد و اطلاعات دینی مردم مدیون روحانیت است.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ساده به دست نیامده است، افزود: دشمن می‌خواهد روحانیت را از صحنه خارج کند.

وی ادامه داد: روحانیت در حاکمیت الله به جای حاکمیت طاغوت و احیای دین اسلام، استقرار حکومت بر مبنای مردم سالاری دینی، شکست هیمنه آمریکا در منطقه و جهان، توسعه و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، تحکیم وحدت و انسجام ملی، هویت بخشی به ملت‌های مسلمان نقش مهمی داشته‌اند و از اذهان ملت ایران خارج نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابولقاسم دولابی عضو مشاور رییس جمهور در امور حوزه‌های علمیه نیز در این همایش  با اشاره به اینکه در کشور هزار شهید روحانی داریم، گفت: نگاه و تلاش روحانیت در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به گام سوم انقلاب بیان کرد: در دولت اسلامی علاوه بر اینکه دولت باید اسلامی باشد افراد و مدیران و ساختار دولت هم لازم است که اسلامی باشد.

معاون اجرایی رییس جمهور نیز در این همایش با اشاره به اصلاح ساختار یارانه ها در کشور گفت: اصلاح ساختار اقتصادی به نفع مردم است و رفع تبعیض را به دنبال دارد.

مرتضوی افزود: در این زمینه باید آگاه سازی شود و بزرگترین کار فرهنگی در این زمینه استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سفر استانی دولت دولت سیزدهم پروندهٔ خبری دیار اقوام و ادیان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سفر استانی آذربایجان غربی ارومیه سفر استانی دولت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی