Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- برابوس را بیشتر با پروژه های حرفه ای آن برای مرسدس بنز می شناسیم اما اخیرا این تیونر سراغ یک دستگاه رولز-رویس گوست رفته است. کیت کامل فیبرکربن شامل اسپویلر جلو، هواکش های جانبی، لیپ اسپویلر، دیفیوزر فیبرکربن، سیستم اگزوز جدید و ... زیبایی های ناب گوست را وارد شرایطی جدید کرده اند که این هم در نوع خود خاص و جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابوس تغییراتی نیز برای پیشرانه در برنامه خود داشته تا مجموع خروجی را در مقایسه با نسخه استاندارد 129 اسب بخار افزایش دهد. گشتاور نیز 100 نیوتن متر بهبود داشته است.

بدین ترتیب پیشرانه برابر با 700 اسب بخار خروجی و 950 نیوتن متر گشتاور دارد. بیشینه سرعت نیز بطور الکترونیکی روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است. رولز-رویس گوست برابوس 700 طی 4.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد.

برابوس 4 مدل رینگ در اندازه های 21 و 22 اینچی پیش روی مشتریان قرار داده است. بروزرسانی سیستم تعلیق و ترمز نیز بخش دیگری از کار است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هرتابرلین بعد از امروز(دوشنبه) اعلام کرد، آیمن بارکوک، بازیکن این باشگاه، شنبه شب در یک کلاب شبانه مورد حمله قرار گرفته است.

طبق اطلاعاتی بیلد، بارکوک چندین بار از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفته و دچار شکستگی‌های متعددی از جمله شکستگی بینی و استخوان گونه شد.

در بیانیه مطبوعاتی باشگاه آلمانی آمده است:"دیروز وقتی فهمیدیم که آیمن بارکوک به دلیل جراحات از ناحیه صورت باید به بیمارستان منتقل شود و این خبر وحشتناکی بود.

آیمن دیروز(یکشنبه) یک عمل موفقیت آمیز داشت اما فعلاً در دسترس تیم نخواهد بود. این موضوع در همان شب توسط پلیس پیگیری شد. برای ایمن آرزوی بهبودی سریع داریم و امیدواریم که او به زودی به زمین بازگردد."

این بازیکن 25 ساله در حال حاضر به صورت قرضی از باشگاه ماینتس در هرتابرلین بازی می‌کند. انتقال قرضی او در انتهای فصل به پایان می‌رسد.

بارکوک از ابتدای سال تاکنون 13 بازی برای هرتابرلین در تمامی مسابقات انجام داده است. او در برد 3-2 مقابل پادربورن یکی از گلزنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد