Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان مقابله با حملات شامگاه جمعه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در دمشق از جمله فرودگاه بین المللی این شهر، سه نیروی پدافند هوایی ارتش سوریه به شهادت رسیدند.

به گزارش ایران اکونومیست، خبر گزاری سانا جمعه شب از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق و شنیده شدن صدای انفجار در این منطقه گزارش داد.

برخی منابع سوری هم گزارش دادند که این حمله مجاورت فرودگاه دمشق و منطقه سیده زینب (س) را هدف قرار داد که بر اثر این حمله، اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق دچار آتش سوزی شده و دو پرواز هم لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان گزارش ها حاکی از آن است که آتش سوزی در منطقه زینبیه در فاصله دو کیلومتری حرم مطهر حضرت زینب (س) رخ داده است و هیچ گونه آسیبی به حرم وارد نشده است.

یک منبع نظامی در بیانیه‌ای به سانا گفت: حدود ساعت یازده جمعه شب، دشمن اسرائیلی با موشک‌های زمین به زمین از سمت جولان اشغالی، نقاطی در جنوب دمشق را هدف قرار داد و بلافاصله نیروهای پدافند هوایی با موشک‌های متجاوز مقابله کرده و اکثر آنها را ساقط کردند.

این منبع افزود: این تجاوزات منجر به شهادت سه شهید و وارد شدن خسارات مادی شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سوریه ، حمله اسرائیل به سوریه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سوریه حمله اسرائیل به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت