Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار پرسپولیس و تراکتور که به دلیل پرتاب سنگ و اشیا از سوی هواداران منتسب به تیم تبریزی نیمه کاره ماند گفت: صحبت از یک فوتبال فنی نمی‌کنیم، بلکه شاهد جنگی غیرمنتظره از سوی عده اندکی که تیشه به ریشه فرهنگ آذربایجان می‌زدند، بودیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: آذری‌ها را خیلی خوب می‌شناسم و دوستان بسیاری دارم که ترک زبان هستند اما هرگز در تفکرات آنها چنین اتفاقاتی جایی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتار روز بازی پرسپولیس و تراکتور نه تنها غیرورزشی بلکه غیرانسانی بود. خدا به تمام اعضای دو تیم رحم کرد که اتفاق بدی رخ نداد.

او درباره واکنش امید عالیشاه به پرتاب سنگ که از سوی کاپیتان پرسپولیس تکرار شد تاکید کرد: فشار بسیار زیادی روی بازیکن می‌آید اما قبول دارم نباید چنین رفتاری از سوی عالیشاه رقم می‌خورد، بازیکن حرفه ای در چنین بحران‌هایی باید خودش را نشان دهد. همانطور که نمی‌توان رفتار عده‌ای از هواداران تراکتور را درک کرد باید به عالیشاه هم تذکر داد که باعث آرامش شود.

برزگر تاکید کرد: کمیته انضباطی بارها درباره چنین اقداماتی حکم صادر کرده اما تمام این مسائل نشان می‌دهد کافی نبوده که باعث می‌شود بازی در شهر بافرهنگی مثل تبریز چنین حاشیه‌هایی را به همراه داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی باید هر چه زودتر تکلیف نتیجه این دیدار و اتفاقات حاشیه‌ای که در آن رخ داده است را مشخص کند تا شاید اندکی از شوک هواداران فوتبال در ایران کاسته شود.

کد خبر 5494754 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته انضباطی محمد برزگر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی تیم والیبال پیکان فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشگاه پرسپولیس پرتغال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز