Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:18:52 GMT

ترین‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۷۳۲۲

ترین‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال+فیلم

‍‍‍‍‍‍

در هفته‌ای که حساس‌ترین بازی آن نیمه تمام ماند، دو تیم اصفهانی و فولاد بیشترین سهم را در بین ترین‌های هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر سپاهان مقابل شهرخودرو به یک پیروزی آسان خانگی دست یافت تا به لطف نیمه تمام ماندن دیدار تراکتور و پرسپولیس به رتبه دوم جدول صعود کند. استقلال نیز که قهرمانی خود را هفته گذشته قطعی کرده بود مقابل آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قعر جدول نیز هر سه تیم نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی و شهرخودرو مقابل حریفان خود شکست خوردند تا اختلاف امتیاز دست نخورده باشد.

نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نساجی ۲- هوادار یک

پیکان یک- فولاد ۲

سپاهان ۳- شهرخودرو صفر

گل‌گهر ۲- نفت مسجد سلیمان صفر

فجرسپاسی صفر- ذوب‌آهن یک

صنعت نفت صفر- مس رفسنجان ۲

استقلال صفر- آلومینیوم صفر

تراکتور- پرسپولیس (نیمه تمام، صفر-صفر تا دقیقه ۷۱)

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: سپاهان ۳- شهرخودرو صفر

پر موقعیت‌ترین و یکی از پرگل‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم دیدار سپاهان و شهرخودرو بود. دیداری که گل‌های زیبایی هم به همراه داشت و اگر مهاجمان سپاهان دقت می‌کردند گل‌های بیشتری نیز در این بازی به ثمر می‌رسید.

تیم هفته: فولاد

فولاد در این هفته پیروزی خارج از خانه با ارزشی مقابل پیکان کسب کرد. در بین هشت تیم نخست جدول در این هفته تنها همین پیکان بازنده بود که این موضوع ارزش کار فولاد را نشان می‌دهد.

سرمربی هفته: جواد نکونام (فولاد)

جواد نکونام پس از شکست خانگی هفته گذشته تیمش مقابل استقلال به خوبی فولاد را ریکاوری کرد و با شکست پیکان که البته با گل دقایق پایانی به دست آمد ناکامی هفته گذشته را جبران کرد.

دروازه‌بان هفته: حبیب فرعباسی (ذوب آهن)

یک کلین شیت به ارزش سه امتیاز برای حبیب فرعباسی، دروازه‌بان ذوب آهن در بازی مقابل فجرسپاسی او را در صدر گلرهای هفته بیست و هشتم قرار داد. فرعباسی با درخشش مقابل فجرسپاسی نقش ویژه‌ای در پیروزی مهم تیمش داشت.

مدافع هفته: محمد قریشی (ذوب آهن)

محمد قریشی که گل سه امتیازی ذوب آهن در دیدار با فجرسپاسی را به ثمر رساند بهترین مدافع هفته بود. او در روزی که دروازه تیمش هم بسته ماند، هشت قطع پاس، نه دفع توپ و ۱۴ نبرد موفق داشت تا بهترین بازیکن زمین در این دیدار لقب بگیرد.

هافبک هفته: محمد کریمی (سپاهان)

هافبک خلاق سپاهان در روزی که نسبت به بازی‌های قبل کمی جلوتر بازی می‌کرد هم گل زد و هم پاس گل داد تا برترین بازیکن هفته هم لقب بگیرد. کریمی در بازی مقابل شهرخودرو ۵۲ پاس صحیح و سه نبرد موفق هم ثبت کرد.

مهاجم هفته: سعید صادقی (گل‌گهر)

وینگر چپ گل‌گهر در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان باز هم درخشید و بارها مدافعان نفت مسجد سلیمان را اذیت کرد که حاصل آن تنها یک پاس گل بود. با این وجود او پنج پاس کلیدی، ۱۰ نبرد موفق و دو تکل موفق هم در طول بازی داشت تا بهترین بازیکن زمین شود.

گل هفته: آیاندا پاتوسی (فولاد)

در این هفته دو گل ضربه ایستگاهی توسط آیاندا پاتوسی، هافبک فولاد و گادوین منشأ، مهاجم مس در کنار گل محمد کریمی، هافبک سپاهان که روی پاس فوق العاده مغانلو به ثمر رسید کاندید بهترین گل‌های هفته بودند که در نهایت گل پاتوسی به عنوان گل برتر انتخاب شد. این گل را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

کد خبر 576515

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال گل گهرسیرجان تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته بیست و هشتم نفت مسجد سلیمان هفته بیست هشتم لیگ برتر ترین بازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس