Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی خسروی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه هایی برای جلوگیری از خاموشی ها انجام شده و پیش بینی شده با ورود به فصل گرما، صنایع بزرگ برای کاهش مصرف برق شنبه را تعطیل کنند و شیفت های کاری را در اوج مصرف قرار ندهند.
وی اظهار داشت: ادارات و بانک ها برای تامین برق در روزهای گرم ژنراتور تهیه کنند، بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز باید به فکر تامین برق اضطراری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور توزیع برق بروجرد بیان کرد: محدودیت ها از اول خرداد آغاز می‌شود و قطع برق در صورت کمبود اعمال خواهد شد.
خسروی اضافه کرد: برق مصرفی برای مصارف خانگی ۲۰۰ کیلو بایت ساعت خواهد بود که اگر بیشتر شود، بهای برق مصرفی تصاعدی افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: اگر الگوی مصرف را رعایت کنیم از خاموشی های کمتری برخوردار خواهیم بود.

وی گفت: در این راستا طرح هایی همچون احداث، اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه فشار متوسط روستای دهنو مقدسی به طول یکهزار و ۳۰۰ متر با کابل فاصله دار، احداث پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط جهت جداسازی چهار روستا از برق ملایر، نصب ۱۱ دستگاه پست هوایی، احداث ۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر و یکهزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط اجرا شده است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد افزود: احداث، اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه فشار متوسط روستاهای گوشه محسن ابن علی و تلخاص با کابل فاصله دار خودنگهدار و رفع حریم ۱۰۰ درصد منازل مسکونی این ۲ روستا، نصب ۱۰ دستگاه کنترل از راه دور برای انجام رزمایش روی شبکه و کاهش خاموشی ها از دیگر طرح های اجرا شده می باشد.
وی گفت تفاهم نامه تشویقی در برنامه مصرف توانیر با ۶۹۵ مشترک صنعتی، کشاورزی و سی ان جی امضا و در راستای کاهش مصرف ۲ میلیارد تومان تشویقی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۸۲۷ مشترک جدید به مجموع مشترکان خانگی بروجرد افزوده، سه هزار و ۱۹۵  لامپ سوخته و ۳۶۲ کنتور معیوب تعویض و ۲۴۵ مورد انشعاب غیرمجاز تبدیل به مجاز  شده است.

خسروی ادامه داد: طول شبکه برق بروجرد یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف یک هزار کیلومتر است و این شهرستان هم اکنون بیش از ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی دارد.

برچسب‌ها بروجرد مصرف بهینه برق لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد مصرف بهینه برق لرستان بروجرد مصرف بهینه برق لرستان شبکه فشار متوسط برق بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عطا حسن پور در جلسه شورای عشایری بروجرد و با حضور صمیمی عشایر این منطقه و فرماندار بروجرد برگزار شد؛ اظهار داشت: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می توان به درامدزایی در این حوزه و حوزه های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

وی افزود: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه این زمینه از گردشگری را دارند، مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ رو است با توجه به روحیه مهمان نوازی و زندگی اصیلی که این افراد دارند می تواند از جاذبه های زیادی برای گردشگران برخوردار باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان اظهار داشت: توسعه گردشگری عشایری می تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند و جوانان تحصیل کرده عشایری می توانند در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز کنند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم شود.

حسن پور در پایان گفت : در گردشگری عشایری، گردشگر به دنبال این است در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی افراد علاقمند ما مجوز راه اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارائه می دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902023

دیگر خبرها

  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بی‌نمک زندگی کنید!