Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی ابطحی در خاطرات خود نوشته است:

دوشنبه‌ ۵ / آبان‌ / ۷۶

صبح‌ با آقای‌ خاتمی‌ گفت‌وگو کردم‌. ایشان‌ مصرانه‌ خواهان‌ آن‌ است‌ که‌ عده‌ای‌ از دوستان‌ دست‌ به‌ دست‌ هم‌ بدهند و حزبی‌ راه‌ بیندازند. تصمیم‌ مبارک‌ و مهمی‌ است‌. از همین‌ امروز برنامه‌ریزی‌ و تدارک‌ مقدمات‌ را آغاز کردیم‌.


پس‌ از دیدار با آقای‌ خاتمی‌ ملاقات‌های‌ روزانه‌ام‌ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوان‌ السید، یکی‌ از محققان‌ بزرگ‌ دنیای‌ اسلام‌، هم‌ همراه‌ با جمعی‌ از مشاوران‌ رفیق حریری‌ به‌ دیدارم‌ آمدند؛ تذکر می‌داد که‌ در ایران‌ القاب‌ و تعابیر را اشتباه‌ به‌ کار می‌گیرند مثلا می‌گویند لیبرالیسم‌ یعنی‌ اسراییل‌ در حالی‌ که‌ اسراییل‌ ضد لیبرالیسم‌ است‌.


زین‌العابدین‌ قربانی‌، امام‌ جمعه‌ لاهیجان‌ را هم‌ دیدم‌؛ مدعی‌ بود در ایام‌ انتخابات‌ به‌ او پیام‌ داده‌اند که‌ اگر از ناطق‌نوری‌ حمایت‌ نکنی‌، جامعه‌ اسلامی‌ از وجود شما محروم‌ خواهد ماند!


محسن‌ رضایی‌ هم‌ برای‌ ملاقات‌ با رییس‌جمهور آمده‌ بود اما پیش‌ از ملاقات‌ با من‌ گپی‌ زد. رضایی‌ می‌گفت‌ هرچند که‌ مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت‌ در مسائل‌ مهم‌ مملکت‌ تصمیم‌ می‌گیرد اما حضور در مجمع‌ برای‌ من ارضا کننده‌ نیست‌.

بیشتر بخوانید:

محمدعلی ابطحی: مشکلات اقتصادی، خرید کتاب را کاهش داده است ابطحی : تریبون نماز جمعه باید سخنگوی مردم باشد/ ارتباط بین جامعه و ائمه جمعه مدت زیادی است دچار آسیب شده

در ضمن‌ خبر داد که‌ هاشمی‌ رفسنجانی‌ مرکز تحقیقات‌ و مطالعات‌ استراتژیک‌ را از مجمع‌ جدا کرده‌ است‌. رضایی‌ اخیرا به‌ مسائل‌ مهم‌ فرهنگی‌ علاقه‌مند شده‌ و دوست‌ دارد نظریه‌پرداز حوزه‌ فرهنگ‌ کشور شود. خوشبختانه‌ فرهنگ‌ مقوله‌ای‌ است‌ که‌ با تصمیم‌ یک‌ سردار، در اختیار کسی‌ قرار نمی‌گیرد.


شب‌ در منزل‌ آقای‌ نوری‌ جلسه‌ای‌ با حضور نمایندگان کارگزاران‌ سازندگی‌، مجمع‌ روحانیون‌ مبارز و خط‌ امامی‌ها برگزار شد. محور بحث‌ راه‌های‌ پیشگیری‌ از ایجاد اختلاف‌ میان‌ آقای‌ هاشمی‌ و طرفداران‌ آقای‌ خاتمی‌ بود. ظاهرا جناح‌ راست‌ به‌ شدت‌ درصدد جذب‌ صددرصد آقای‌ هاشمی‌ است‌.


قرار شد جمعی‌ تشکیل‌ شود و با آقای‌ هاشمی‌ جلسات‌ منظم‌ داشته‌ باشد؛ من‌، عبدالله‌ نوری‌، مجید انصاری‌، بهزاد نبوی‌ و غلامحسین‌ کرباسچی‌ به‌ عنوان‌ اعضای‌ این‌ جمع‌ انتخاب‌ شدیم‌ و بنا شد هر دو هفته‌ یک‌ بار با ایشان‌ ملاقات‌ داشته‌ باشیم‌.

در اولین‌ جلسه‌ از هاشمی‌ خواهیم‌ خواست‌ که‌ بیش‌ از حد حساسیت‌ نشان‌ ندهد و بهانه‌گیری‌ نکند تا راه‌ برای‌ جلب‌ همکاری‌ دوستان‌ دوم‌ خردادی‌ باز شود. در ضمن‌، قرار شد از روزنامه‌ سلام‌ بخواهیم‌ از به‌ کار بردن‌ تعابیر گزنده‌ درباره‌ هاشمی‌ پرهیز کند.


۲۱۲۳۱

کد خبر 1633159

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید محمد خاتمی علی اکبر هاشمی رفسنجانی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است