Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نمایشگاه عکس‌های نادر طالب‌زاده با عنوان «صبح سرخ فرداها» به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خبرگزاری فارس در روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در گالری پردیس ملت افتتاح شد.

این نمایشگاه مجموعه‌ای با ۳۰ اثر از عکس‌های زنده‌یاد نادر طالب‌زاده است که توسط هنرمندان عکاسی چون «حامد ملک پور»، «حامد جعفرنژاد»، «حمید توکلی»، «زهیر صیدانلو»، «سجاد طلوعی»، «سعید کریمی‌نژاد»، «سهیل صحرانورد»، «لیلا قدرت‌الهی‌فرد»، «محمدحسین ولایتی»، «محمدمهدی دورانی»، «مهدی مریزاد»، «مجید حق‌دوست»، «مقداد مدیدی»، «مهدی بلوریان»، «میثم مه‌آبادی»، «امید وهاب‌زاده»، «سیدمحمدسعید سجادی»، «علی شایگان‌فرد» و «محسن عطائی» به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه عکس‌ «صبح سرخ فرداها» روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری اصلی پردیس ملت افتتاح شده و از تاریخ ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ در فضای عمومی این سینما در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عکس نمایشگاه زنده یاد نادر طالب زاده معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معاونت هنری خبرگزاری فارس فارس خبرگزاری تجسمی گالری پردیس ملت پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از حضور قطعی ۲۶ هنرمند و معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان در اکسپو تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت اقلیدی، امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت‌_ با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو تهران از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: این نمایشگاه بین‌المللی از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت برپاست و فارس تنها استانی در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی و در قالب غرفه‌ای ۱۰۲ متری و به صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

وی افزود: در راستای حمایت از توسعه، ترویج و فروش صنایع دستی استان، تفاهم‌نامه‌ای با یکی از شرکت‌های حوزه اقتصاد صنایع‌دستی کشور در فارس منعقد شده است که در قالب آن زمین نمایشگاهی به وسعت ۱۰۲ متر در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه غرفه‌سازی، اسکان و ایاب و ذهاب هنرمندان به عهده این شرکت است، ادامه داد: از ۲۶ هنرمندی که در این نمایشگاه حضور دارند، شش هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

به گفته ثابت اقلیدی برای معرفی بیشتر داشته‌های فرهنگی و صنایع‌دستی این استان در نمایشگاه اکسپو تهران، کلیپ‌های مستند پنج دقیقه‌ای و کاتالوگ دوزبانه و مترجمین به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تجهیز قسمتی از پاویون جمهوری اسلامی هم در اکسپو تهران با المان‌های صنایع دستی استان فارس چون خاتم و منبت است، اضافه کرد: بی‌تردید برگزاری این رویداد بین‌المللی تأثیر به‌سزایی در معرفی و فروش محصولات صنایع دستی فارس و رونق گردشگری استان خواهد داشت.

کد خبر 748428

دیگر خبرها

  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین