Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد رضا موذن والیبالیست اهل استان قزوین و فرزند علی موذن کاپیتان اسبق تیم ملی، به عنوان بازیکن تیم شهداب یزد در جام باشگاه های آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد، حضور یافت و همراه با این تیم به مقام سومی این دوره از رقابت ها رسید.

گفتنی است بازی های درخشان موذن، نظر هیات فنی مسابقات را جلب کرد و وی در قامت بهترین لیبرو در جمع برترین های قاره کهن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم منتخب مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا 2022 بدین شرح است؛

ارزشمندترین بازیکن:
سعید معروف (پیکان)

بهترین پاسور:
سعید معروف (پیکان)

بهترین پشت‌خط‌زن:
دیمیتری موزرسکی (سانتوری)

بهترین قدرتی‌زن ها:
ماساهیرو یاناگیدا (سانتوری) - اروین انگاپت (پیکان)

بهترین سرعتی‌زن ها:
سیدمحمد موسوی (پیکان) - نودیرخان کادیرخانوف (تاراز)

بهترین لیبرو:
محمدرضا مؤذن (شهداب یزد)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی