Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:52:13 GMT

کنایه سنگین استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرداران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۸۳۰۴

کنایه سنگین استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرداران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، وضعیت مبلمان شهری و فضای سبز شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج چندان مناسب نیست و همواره شاهد انتقادات و اعتراضات زیادی از سوی مردم و حتی مسئولان از این وضعیت در شهرهای استان هستیم وضعی که به هیچ وجه برازنده استان چهار فصل و همچنین پایتخت طبیعت نیست و موجب نابودی صنعت گردشگری استان نیز خواهد شد این در حالی است که شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری یاسوج با اندکی همت می‌توانند این اوضاع نابسامان را تا حدود زیادی سامان بخشند وضعیت فضای سبز شهری استان صدای مسئولان استان را درآورده است در حالی که وظیفه شورای شهر و شهرداری است که به این وضعیت رسیدگی کرده و مسئولان استانی در این خصوص دخالت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وضعیت به گونه‌ای بغرنج و نابسامان شده که مسئولان دولتی را وادار به واکنش کرده کار به جایی رسیده که رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هم از این اوضاع به شدت گلایه‌مند شده و در نشست هم‌اندیشی شهرداران نارضایتی خود را پنهان کرد. 

شهابی از شهرداران خواست اندکی سلیقه به خرج دهند و به مانند سایر شهرهای کشور و سایر مراکز استان ها مثل شیراز به اوضاع شهری استان و فضای سبز آن رسیدگی کنند.

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در نشست هم اندیشی شهرداران ساکت ننشست و کنایه سنگین به شهرداران زد که امید است شهرداران متوجه این کنایه استاندارد شده باشند احمدزاده در این نشست خطاب به شهرداران گفت :که چند روز پیش از یک روستا بازدید کرده که معابری آراسته و تمیز و گل‌کاری شده داشته است که به دلیل خوش سلیقگی مردم و دهیار امید به زندگی در آن دو چندان شده است.

به گزارش فارس این مثال و مصداق استاندار از یک روستا و بیان خوش سلیقگی دهیار و مردمان آن هم در نشست شهرداران نشان از نارضایتی استاندار دارد که چنین وضعیت بدی را به آنها یادآور شده است.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداران استاندار کنایه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود