Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:11:33 GMT

تمجید خاص رئیس هال سیتی از لژیونر استقلالی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۸۳۷۰

تمجید خاص رئیس هال سیتی از لژیونر استقلالی

رئیس باشگاه هال سیتی اعلام کرد ستاره ایرانی اش در این تیم می‌ماند و از او تمجید ویژه کرد.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه فنرباغچه ترکیه بعد از نیم فصل حضور در ترکیب هال سیتی به صورت قرضی، رضایت سران باشگاه انگلیسی را برای امضای قرارداد دائمی جلب کرد.

در همین رابطه سایت «hulldailymail» انگلیس در این زمینه نوشت: آکون ایلکلی رئیس باشگاه هال سیتی تایید کرد که اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه به هال سیتی بازخواهد گشت تا در اولین تمرین پیش فصل در ۲۰ ژوئن شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ستاره ایرانی در اولویت خرید هال سیتی

صیادمنش پس از جابه‌جایی قرضی‌اش در ژانویه از سوپر لیگ ترکیه، در رختکن ببرها و هم در سکوهای استادیوم MKM به چهره‌ای محبوب تبدیل شده است. هال سیتی قبلاً با فنرباغچه به توافق رسیده که گمان می‌رود مبلغی در حدود ۲ میلیون پوند برای خرید دائمی این بازیکن به باشگاه ترکیه ای پرداخت می‌شود.

ایلیکالی رئیس باشگاه هال سیتی به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخت و گفت: «اللهیار مانند تکه ای از جواهرات من است. او جواهر ماست. صیادمنش بسیار با استعداد و در حال پیشرفت است. قبلاً گفته بودم که فکر می‌کنم او می‌تواند «محمد صلاح جدید» باشد. نمی‌گویم او اکنون چنین توانایی را دارد، اما می تواند در آینده مثل صلاح باشد، او اشتیاق زیادی دارد.

وی افزود: وقتی به زمین بازی نگاه می‌کنید، بازیکنی را می‌بینید که سریع‌تر از بقیه حرکت می‌کند. مثل این است که در پلی استیشن، بازیکنی است که سریع‌تر حرکت می‌کند و شما او را در بهترین موقعیت‌ها قرار می‌دهید . برای من، اللهیار همین است. البته او باید پیشرفت کند، اما وقتی به هوادارانمان نگاه می‌کنم، آنها او را تشویق می‌کنند و به او انگیزه می‌دهند، او خیلی خوشحال است و اکنون در بهشت است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اللهیار صیادمنش هال سیتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی