Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی از واگذاری علیرضا رضایی به تیم امید خودداری کرد...

در حالی که استقلال ۲ دروازه بان در تیم ملی امید دارد، نه علیرضا رضایی و نه سینا سعیدی فر، هیچکدام تیم امید را در اردوی عراق همراهی نمی کنند.

به گزارش طرفداری، کاروان تیم ملی امید بعد از ظهر امروز در حالی تهران را به مقصد بغداد ترک می‌کند که هیچ یک از دو دروازه بان ملی پوش استقلال همراه امیدها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی کیا توافق کرده بودند علیرضا رضایی که دروازه بان اول تیم ملی امید است، همراه امیدها به عراق برود تا با حضور در دو بازی دوستانه برای شرکت در مرحله نهایی و انتخابی رقابت ها که در ازبکستان برگزار می‌شود، آماده باشد و در عوض سینا سعیدی فر دروازه بان سوم تیم امید در اردوی عراق شرکت نکند و بعد از همراهی استقلال به عنوان دروازه بان ذخیره در دو بازی پایانی لیگ برتر، برای شرکت در مرحله اصلی بازی ها راهی ازبکستان شود. فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک تاکید کرد بازیکنانش را در اختیار تیم امید و مهدی مهدوی کیا قرار می دهد اما دقایقی پیش از اردوی امید ها خبر رسید در شرایطی که تیم امید به قول خود عمل کرده و سینا سعیدی فر را در اختیار استقلال گذاشته، فرهاد مجیدی از واگذاری علیرضا رضایی به تیم امید خودداری کرده است و حالا امیدها در حالی دو بازی تدارکاتی خود در عراق را برگزار می‌کنند که دروازه بان اصلی تیم را در اختیار ندارند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا رضایی فرهاد مجیدی دروازه بان تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار