Web Analytics Made Easy - Statcounter



مالک باشگاه هال سیتی با رد اخبار مربوط به بازگشت مهاجم ایرانی تیمش به فنرباغچه ترکیه، گفت: اللهیار صیادمنش تکه ای از جواهر من و محمد صلاح آینده است.

به گزارش مهر، «آجون ایلیکالی» مالک باشگاه هال سیتی در تازه‌ترین گفتگوی خود حمایت بی سابقه‌ای از اللهیار صیادمنش داشت و به تمجید از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مالک هال سیتی، صیادمنش در این باشگاه ماندنی است و اخبار مطبوعات ترکیه مبنی بر بازگرداندن او به باشگاه فنرباغچه صحت ندارد.

آجون گفت: اللهیار تکه ای از جواهرات من است. او جواهر ما است. او بسیار با استعداد و در حال پیشرفت است.

وی ادعای سابق خود درباره صیادمنش را تکرار کرد و افزود: قبلاً گفته بودم که فکر می‌کنم صیادمنش می‌تواند محمد صلاح جدید باشد. نمی گویم او الان این‌طور است اما در آینده می‌تواند محمد صلاح باشد.

مالک باشگاه هال سیتی از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: وقتی به زمین بازی نگاه می‌کنید، کسی را می‌بینید که سریع‌تر از هر بازیکنی حرکت می‌کند، مثل پلی استیشن بازیکنی وجود دارد که سریع‌تر از بقیه می‌دود و شما او را در بهترین پست قرار می‌دهید. برای من، اللهیار همان بازیکن است.

آجون یادآور شد: البته که او باید پیشرفت کند اما وقتی به هوادارانمان نگاه می‌کنم، او را تشویق می‌کنند و انگیزه می‌دهند. اللهیار بسیار خوشحال و الان در بهشت است.

وی همچنین گفت: من با اللهیار خیلی صحبت می‌کنم. من کسی هستم که او را خریدم. او ترانسفر من است، ترانسفر شخصی ام و از نمایش و عملکردش بسیار خوشحالم.

مالک باشگاه هال سیتی یادآور شد: در روزنامه‌های ترکیه مطالبی خوانم که گفته بودند قصد نداریم اللهیار را بخریم و یا می‌خواهیم او را برگردانیم (به فنرباغچه). این چیزها همیشه نوشته می‌شود اما از او بسیار راضی هستیم. سرمربی ما هم راضی و خوشحال است. وقتی سرمربی راضی است، من هم راضی هستم. او را به زودی می‌بینیم.

وی در پایان تاکید کرد که صیادمنش برای تمرینات پیش فصل به هال سیتی بازخواهد گشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746322

دیگر خبرها

  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده