Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: امیدواریم مسائل اولویت‌دار از جمله دریاچه ارومیه و مسئله‌ی آب یا خام‌فروشی معادن کارویژه دولت باشد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، علی اصغر تمن، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در دیدار رئیس‌جمهور با نخبگان، علماء، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استاندار آذربایجان غربی برای اولین با در جمع اقشار مختلف جامعه بخصوص جریان دانشجویی حضور دارند گفت: دولت‌ها و مسئولان استانی مختلف، کمابیش در طول سال‌های گذشته از ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی مطلع بودند و گرچه زحمات زیادی کشیده شده، اما وضع موجود در قیاس با سایر استان‌ها مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمن با بیان اینکه نگاه رئیس جمهور نسبت به ظرفیت‌ها و احصاء مسائل اولویت‌دار، نکته‌ی دلگرم‌کننده این سفر بود، تصریح کرد: ضرورت وجود یک یا چند کلان‌پروژه و کارویژه در سطح کشور و بخصوص استان آذربایجان غربی احساس می‌شود امیدواریم که دولت سیزدهم در یکی از این مسائل اولویت‌دار از جمله دریاچه ارومیه و مسئله‌ی آب یا خام‌فروشی معادن یا مسئله‌ی سیب که مشخصا دو مورد آخر، جزو تصریحات حضرت آقاست یا حتی یکی از سرفصل‌هایی که در ایام انتخابات در خصوص آن‌ها وعده داده شده است شاهد یک کارویژه و نتیجه‌ی بسیار ملموس و به یاد ماندنی طی سه سال باقی مانده از دولت فعلی باشیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی خطاب به رئیس جمهور گفت: استان آذربایجان غربی، غریب است؛ از نبود واحد‌های تبدیلی بگیرید تا نبود طرح الگوی کشت نامناسب با بوم این منطقه؛ از نبود دستگاه‌های ایکس ری در پایانه‌های مرزی بگیرید تا هزاران مشکل دیگر که مردم گرفتار آنان شده اند و بسیاری از مسئولین استانی درباره آن صحبت نمی‌کنند.

نماینده دانشجویان استان آذربایجان غربی تاکید کرد: جوانان نقش خاصی در حکمرانی مردمی ندارند. از دولت سیزدهم می‌خواهیم موضوع مهم حکمرانی مردمی و دخیل بودن نظر و خواست و اراده‌ی مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تعیین اولویت‌ها به شکل جدی‌تر و عملیاتی‌تر پیگیری نماید.


تمن با اشاره به اینکه مردم آذربایجان غربی از شعارزدگی و کلی‌گویی خسته‌اند و انتظار دارند شاهد جهش و پیشرفت ملموس در امورات استان باشند گفت: استانی که با این میزان ثروت خدادادی، از طبیعت بکر و منابع معدنی و معادن طلا گرفته تا خاک حاصلخیز و ظرفیت‌های علمی و انبوهی از زنجیره‌های مزیت‌دار و همچنین تاریخی سرشار از غرور که واقعا نماد ایستادگی است، جزو محروم‌ترین استان‌های کشور شناخته می‌شود. سیاست‌زدگی یا نبود نگاه کارشناسی باعث شده سهم استان فقط شهرک‌های صنعتی پر از واحد‌های راکد و منطقه‌ی آزاد بی‌فایده برای اهالی و یک دریاچه خشک شده باشد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی بیان کرد: امروز ما دانشجویان بسیجی به عنوان نماینده‌ی جریان حلقه‌های میانی و زنجیره‌های تواصی در استان که وظیفه‌ی خود دانسته‌ایم فارغ از سیاست‌زدگی، ذهن‌زدگی، جناح‌بازی و اقسام مختلف محافظه‌کاری، فقط و فقط برای دستیابی به قله‌های پیشرفت و عدالت، وارد میدان ترجمه‌ی عملیاتی مفاهیم اسلامی و عمل به فرمایشات حضرت آقا شویم از شما مطالبه می‌کنیم که یکی از مصوبات این سفر، دستور حضرتعالی برای تعیین جایگاه و سازوکار مشاوره و تصمیم‌سازی و همچنین تماس نزدیک‌تر با مسائل استانی در استانداری باشد تا از ظرفیت جوانانی که در میدان حل نظام جامع مسائل استانی مجاهدت می‌کنند به شکل واقعی و غیرنمایشی استفاده شود. فراموش نکنیم فرمایش حضرت آقا را که جای افسران جنگ نرم در خیمه‌ی فرماندهی است!

نماینده دانشجویان استان آذربایجان غربی با انتقاد از عملکرد ستاد‌های انتخاباتی، تصریح کرد: انشالله این سفر استانی نقطه پایانی بر سیاست بازی‌ها و سهم خواهی‌ها به اسم ستاد‌های انتخاباتی جنابعالی در این استان باشد.

 تمن خطاب به رئیس جمهور گفت: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان امام خمینی (ره)، همان گفتمان انقلابی است؛ یقینا این سفر استانی مصوباتی خواهد داشت که بنده از جزئیات این مصوبات اطلاع کاملی ندارم لذا امیداوریم این مصوبات همانند مصوبات دولت‌های قبلی نباشد، بلکه مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با اشاره به وجود برخی مدیران ناکارآمد و بانیان وضع موجود در سطح استان، خاطر نشان کرد: در دولت عده‌ای وجود دارند که اعتقادی به گفتمان انقلاب اسلامی ندارند و مسیر پیشرفت و توسعه جامعه را در منافع سیاسی، شخصی و گروهی خود می‌بینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به ارومیه بسیج دانشجویی دریاچه ارومیه استان آذربایجان غربی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه _ سلماس  ( روبروی سیلو روستای کریم آباد) دو دستگاه سواری پژو پارس و پژو SLX باهم برخورد و از جاده منحرف و واژگون شدند.

 محبوبی  افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات چند منظوره واکنش سریع هلال احمر استان بلافاصله با خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت :این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته