Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ها و کارشناسان صهیونیست اعتراف کردند که نه اکنون و نه در سال‌های آینده اسرائیل توان جنگ با ایران را ندارد و تهدیداتی که در این زمینه مطرح می‌کند صرفا در حد حرف است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به برگزاری بزرگترین مانور تاریخ جعلی این رژیم و همچنین یاوه‌گویی‌های مقامات آن علیه ایران اعلام کردند که این تحرکات اسرائیل در حد حرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین چارچوب شبکه صهیونیستی کان در گزارشی تاکید کرد، مانور‌هایی که اسرائیل برگزار می‌کند در حد حرف بوده و بیانگر آن است که کشور‌های غربی در حال حاضر سرگرم جنگ اوکراین هستند و اسرائیل تنها مانده است. همچنین درباره تنش‌های اسرائیل با ایران و اظهاراتی که مقامات اسرائیلی درباره جنگ با ایران و مسئله غنی سازی اورانیوم در این کشور مطرح می‌کنند نیز باید گفت که هیچ چیز جدیدی در تنش‌ها در این زمینه وجود ندارد.

این شبکه صهیونیستی به سفر «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا و همچنین سفر فرمانده سنتکام به فلسطین اشغالی پرداخته و اعلام کرد که هیچگونه تغییر اساسی به وجود نیامده است. همچنین درباره آمادگی اسرائیل برای جنگ با ایران نیزهیچ چیز جدیدی وجود ندارد. قبلاً نیز در این زمینه مانور‌هایی برگزار شده بود، اما بار دیگر این مانور‌ها صرفا در حد حرف و سخن است.

شبکه مذکور صهیونیستی ادامه داد، این هفته‌ها نیز هیچ نشانه‌ای از اینکه اسرائیل قصد انجام تحرکی را دارد ندیدیم؛ بلکه اسرائیل با برگزاری این مانور می‌خواست به شرکای خود بگوید که ما اینجا هستیم، ما را فراموش نکنید، زیرا شما درگیر جنگ روسیه و اوکراین شده‌اید.

در ادامه این گزارش شبکه رژیم صهیونیستی آمده است، بنی گانتس از آمریکا برگشت در حالی که متوجه شده بود جهان درگیر موضوع بزرگتری است که مربوط به بحران اوکراین می‌شود.

یکی از تحلیلگران امور نظامی در همین شبکه صهیونیستی نیز اعلام کرد، در موسسه امنیتی اسرائیل همه معتقد نیستند که اسرائیل می‌تواند تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کند. نه اکنون و نه در سال‌های آینده اسرائیل نمی‌تواند توانایی این کار را داشته باشد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی افزود، این نگرانی در میان اسرائیلی‌ها وجود دارد که غرب در آماده سازی گزینه نظامی با اسرائیل همسو نیست و در واقع تا زمانی که آمریکا و اروپا با اسرائیل همراه نباشند تنها خواهد ماند.

در پایان گزارش این شبکه صهیونیستی آمده است، بنابراین ما اصطلاحا پیام‌ها و اظهاراتی می‌شنویم که در میان محافل اسرائیلی شنیده می‌شود و می‌گویند یک مانور بزرگ در دریای سرخ پیامی برای ایران است و تا دو هفته دیگر شاهد یک مانور بزرگتر خواهیم بود که شامل پرواز ده‌ها هواپیما می‌شود. این در حالی است که همانطور که می‌دانیم ایران هرگز تحت تاثیر این پیام‌ها قرار نمی‌گیرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چند روز قبل یاوه گویی‌های خود علیه ایران را تشدید کرد و مدعی شد که اسرائیل به مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران ادامه خواهد داد. این در حالی است که خود صهیونیست‌ها نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که ادعا‌های واهی مقامات این رژیم علیه ایران همانند یک تپانچه تو خالی بوده و اسرائیل هرگز قدرت و جرات اجرای هیچ یک از تهدیداتش علیه تهران را ندارد.

از اظهارات مقامات صهیونیست از جمله تهدید‌های توخالی بنی‌گانتس و همچنین گزارش رسانه‌ها و مراکز مطالعاتی این رژیم پیداست که قدرت هسته‌ای ایران و مذاکرات وین همچنان یکی از مهمترین منابع نگرانی اسرائیل به شمار می‌رود. در همین چارچوب روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار گزارشی اعلام کرد که موسسه امنیتی اسرائیل به شدت نگران پیامد‌های مذاکرات هسته‌ای از یک سو و تداوم پیشرفت ایران در برنامه هسته‌ای خود از سوی دیگر شده است؛ آن هم در شرایطی که فشاری از جانب آمریکا و کشور‌های غربی علیه ایران در این زمینه دیده نمی‌شود. همچنین در شرایطی که توجهات بین‌المللی همه معطوف به جنگ اوکراین است، ارتش اسرائیل می‌ترسد که در این مسئله (پرونده هسته‌ای ایران) تنها بماند.

شاخص‌ها و همچنین تاریخچه مانور‌های ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم مانور‌های خود را در قالب اقدامات پیشگیرانه انجام می‌دهد و اساسا به دنبال ورود به هیچ جنگی نیست؛ بلکه حداکثر تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه رویارویی نظامی با مقاومت به کار بسته است؛ بنابراین اغلب ناظران مانور جدید ارتش اسرائیل را در قالب یک جنگ روانی با هدف مهار مقاومت فلسطین و خنثی کردن تاثیر عملیات‌های اخیر و بالا بردن روحیه شهرک‌نشینان صهیونیست توصیف می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسانه صهیونیست اسرائیل مقامات ایرانی ایران شبکه صهیونیستی رژیم صهیونیستی علیه ایران حد حرف رسانه ها مانور ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد

بامداد سه‌شنبه رژیم صهیونیستی حملات خود به رفح را تشدید کرد و از دیشب تاکنون چندین حمله هوایی و توپخانه‌ای به رفح کرده است - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، بامداد سه‌شنبه رژیم صهیونیستی حملات خود به رفح را تشدید کرد و از دیشب تاکنون چندین حمله هوایی و توپخانه‌ای به رفح کرده است.منابع خبری نیز از تبادل آتش میان رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی گذرگاه رفح در بخش فلسطینی آن خبر داد. این بدان معنی است که اسرائیل درحال ورود زمینی به منطقه رفح در جنوب نوار غزه است که بیش از 1.5 میلیون آواره را در خود جای داده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • تاجر اسرائیلی در اسکندریه مصر به ضرب چاقو کشته شد
  • فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد