Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: ارتقا ظرفیت واحدهای تولیدی لرستان بیش از ۶۰۰ شغل ایجاد می‌کند که این مهم در حال اجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد محمدی در گفت‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: امسال علاوه بر تلاش برای احیای واحدهای تولیدی راکد، اقدام دیگری برای ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد به طوری که واحدهای تولیدی که زیر ۵۰ درصد فعالیت دارند، ارتقا یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۵۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان با کمتر از ۵۰ درصد فعالیت دارند که تلاش می شود تا پایان سال بخش زیادی از آنها ارتقا یابند.

معاون شرکت شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: با ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی در استان پیش بینی می شود بیش از ۶۰۰ شغل ایجاد گردد که این مهم در حال اجرا می باشد.

محمدی بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال قرار است ظرفیت ۴۰ واحد تولیدی در استان، ارتقا و ۳۵ واحد تولیدی راکد هم احیا شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ظرفیت واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌‌های 5 و 6 مگاهرتز را ندارند. به عبارتی تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌‌کنند نهایت 500 هزار نفر است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرادادهایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت. چراکه رضایت مردم در اولویت ما است.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیازهای کشور در سال 1403 تامین شود. لازم به ذکر است که مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است. 

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌