Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات ، روز جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است . - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ابتدای این دیدار معروفخانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروخانی در ادامه ویزگی روابط  خوب را توانایی ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دانست . و گفت :  نقش  روابط عمومی در سازمان های استاندارد ، کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک است  وی روابط عمومی فولاد هرمزگان را جزو روابط عمومی های صنعتی استاندارد کشور و کارکنان این روابط عمومی را جهادگران عرصه بیان عنوان و خاطر نشان کرد : افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند و شما کارکنان روابط عمومی در این عرصه وظیفه سنگینی را در بیان واقعیات و روشنگری جامعه در خصوص کسب موفقیت ها و قدرت تولید داخل دارید .

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه به روز بودن روابط عمومی و هماهنگ بودن با پیشرفت های فناوری و ابزارهای رسانه ای را جزو استراتژی های مهم روابط عمومی برای حفظ جایگاه خود و کمک به ارتقای تعالی سازمان  دانست و گفت همه واحدهای سازمان می بایست در این راه یاری رسان روابط عمومی باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد هرمزگان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت

امتداد - مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت مقام کارگران، روز جهانی «کار و کارگر» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز جهانی «کار و کارگر» آمده است:

کارگران سرمایه‌های ارزشمندی هستند که شکوفایی، اقتدار و پیشبرد اهداف کشور به دستان توانمند آنان رقم می‌خورد و بی‌شک تلاش آنان برای سربلندی این سرزمین بزرگ، مایه مباهات است. 

بی‌تردید کارگران، سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور و سنگربانان رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند. رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به‌عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارند.

دوازدهم اردیبهشت «روز جهانی کار و کارگر» فرصتی‌ست تا از تلاش بی‌شائبه و زحمات این سرمایه‌ ارزشمند قدردانی نمایم. بی‌شک بخش اعظمی از تحولات و توفیقات روز افزون کشور مدیون زحمات و تلاش‌های این کارکنان پر توان است. 

تلاش می‌کنیم، امسال که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» نامگذاری شده است، بیش از پیش قدردان تلاش‌های ارزشمند این عزیزان که با بازوی توانا و اندیشه خلاقشان چرخ‌های اقتصادی کشور را به گردش در می‌آورند، باشیم.

توفیقات روزافزون این فرزندان خدوم ایران اسلامی را از درگاه لایزال خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) همواره سرفراز بمانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق