Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:32:14 GMT

۳۵ پرونده تخلف نانوایی در شیروان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۹۶۵۸

۳۵ پرونده تخلف نانوایی در شیروان تشکیل شد

عبدالله گلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفت تیم این اداره با تشدید بازرسی ها روزانه از تمامی نانوایی ها بازدید می کنند و برای جلوگیری از هرگونه تخلف در حوزه آرد، طی این مدت ۳۱۰ بازرسی از ۱۰۲ نانوایی شهر انجام شده که عمده تخلفات به خاطر عرصه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعت کار، کسری چونه و تعطیلی غیرمجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شلوغی های صف نانوایی خاطرنشان کرد: چهار نانوایی در شهر کشیک بودند که هشت نانوایی دیگر هم اضافه شده که تا ساعت ۲۱.۳۰ اقدام به پخت و توزیع نان کنند و برای مابقی نانوایی های شهر هم بین ۶۰ تا ۳۰ دقیقه به ساعت و ظرفیت پخت و آرد اضافه شده تا شهروندان مشکلی در تهیه نان مصرفی نداشته باشند.

گلی اضافه کرد: اختلاف قیمت آرد آزاد با یارانه ای بسیار زیاد است که این خود بستر تخلف را فراهم کرده و احتمال تخلف بیشتر شده که برای رفع این معضل دولت برنامه ای دارد تا زیرساخت ای آن فراهم شود و یارانه نان هم به دست مصرف کننده برسد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با اشاره به تخلف برخی ها در حوزه آرد گفت: آرد امانتی است که دولت به نانوایی جهت پخت به مردم می دهد، آرد صنف و صنعت آزاد است.

گلی با بیان اینکه میزان سهمیه مصرفی آرد این شهرستان از میانگین استان و کشور بالاتر است افزود: از مجموع کل ۱۰۲ نانوایی این شهر، ۷۱ نانوایی یارانه نوع یک و مابقی یارانه نوع ۲ هستند.

در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان ۲۵۰ واحد نانوایی مشغول به فعالیت هستند که ۱۳۰ نانوایی در روستاها مستقرند.

۶۸ هزار نفر از این میزان جمعیت در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها آرد تخلفات مالی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد تخلفات مالی شیروان آرد تخلفات مالی شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد