Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان از آغاز به کار سامانه شفافیت با هدف ارائه اطلاعات دقیق از فرآیندهای مدیریت شهر، به شهروندان خبر داد و گفت: سامانه سوت زنی نیز فعال شده است و شهروندان می‌توانند تبلیغات آن را در سطح شهر مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی قاسم‌زاده اظهار کرد: سامانه سوت زنی به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان و ارتقای سلامت اداری آغاز به کار کرده است و مردم از امروز تبلیغات آن را در شهر مشاهده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر این اساس، اگر شهروندی در مراجعه به بخش‌های مختلف شهرداری با تخلفی مواجه شد، مثلا ملاحظه کرد که خدمات مناسبی ارائه نمی‌شود یا در قبال ارائه خدمات، هزینه اضافی دریافت می‌شود، می‌تواند از طریق سامانه سوت‌زنی موضوع را به مراجع ذیربط اطلاع دهد. 

به گفته شهردار اصفهان، شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۸۹۰ و یا با مراجعه به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به آدرس Isfahan.ir به سامانه سوت زنی وارد شوند و موضوع را منعکس کنند که در این صورت، بلافاصله دستگاه‌های نظارتی ورود خواهند کرد و نتیجه بررسی و پیگیری، به خود شهروندان نیز گزارش می‌شود.

قاسم‌زاده تصریح کرد: در صورتی که از طریق اطلاعات شهروندی بتوانیم تخلف و یا اشتباهات موجود در شهرداری را کنترل کنیم، شهروند مشارکت کننده، مورد تشویق قرار می‌گیرد و هدایایی نیز به وی اعطا می‌شود.

 از جزئیات تصمیمات و برنامه‌های شهرداری باخبر شوید 

شهردار اصفهان از راه‌اندازی سامانه شفافیت نیز خبر داد و گفت: شهروندانی که علاقمند هستند در جریان جزییات مسائل شهرداری قرار بگیرند و به عنوان نمونه، فرآیندهای مالی شهرداری را بدانند، پیمانکاران شهرداری را بشناسند یا با سابقه مدیران شهری آشنا شوند، می‌توانند همه این موارد را در سامانه شفافیت رصد کنند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: این سامانه به مردم کمک می‌کند تا اگر نکاتی برای اصلاح فرآیندهای اجرایی دارند یا تصور می‌کنند در فرایندهای اجرایی و مالی، اشتباهاتی در حال رخ دادن است، آن را انعکاس دهند تا روز به روز روند خدمت رسانی در شهر، بهتر، شفاف تر و دقیق‌تر شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان علی قاسم زاده طرح شفافیت اداری اصفهان سامانه سوت زنی سامانه شفافیت شهرداری اصفهان طرح سوت زنی ش سامانه سوت زنی شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودرو کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان