Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@23:02:43 GMT

شهرداری تبریز پیگیر مباحث تاریخی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۲۰۵

شهرداری تبریز پیگیر مباحث تاریخی است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: شهرداری مخالف بحث‌های تاریخی نیست و بیشتر از دیگر دستگاه‌ها پیگیر این موضوع بوده به‌طوری که بسیاری از خانه‌های تاریخی را شهرداری تملک و حفظ کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،«مرتضی موحدنیا»  در جلسه قرار خدمت شهرداری منطقه ۸ تبریز اظهار کرد: ضوابط میراث فرهنگی جای خود داشته و همه نیز به آن احترام قائل هستند، اما نباید بافت تاریخی مخروبه بماند و ضروری است این موارد تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف این است که همه دستگاه‌ها به ضوابط و مقررات خود عمل کنند اما نباید امور مردم بلاتکلیف بماند چرا که نیت حل مشکلات مردم است.

موحدنیا با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی بر مدیریت هماهنگ تاکید دارد، گفت: در برنامه سوم و چهارم نیز بحث مدیریت هماهنگ شهری مطرح شده اما اجرایی نشده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حضور مدیران کل ادارات در جلسه قرار خدمت، تصریح کرد: فلسفه‌ وجودی این جلسات، حل مشکلات شهر توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان است و مدیران کل اداره‌های استان باید شخصا در این جلسات حضور یابند. این موارد مشکلات شهر بوده و باید حل شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهر تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شفیعی روز سه شنبه در دیدار مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به تربیت نیروی مؤمن، متعهد و متخصص انقلابی به عنوان یکی از مهمترین اهداف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: تحقق عدالت فرهنگی، نهضت بازگشت به مساجد و احیای کارکردهای اصلی مساجد از مهمترین رویکردها و سیاست‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ستاد استان توانسته است سال گذشته با بهره مندی از ظرفیت شبکه منظم و منسجم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نیل به اهداف پیش بینی شده کارنامه موفقی داشته باشد.

شفیعی توجه به موضوع زن و خانواده را از محورهای مهم فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در سال جاری دانست و افزود: در برهه‌ای که دشمن با تمام ابزارهای علمی، فرهنگی و رسانه‌ای خود موضوع زن و خانواده را سوژه‌ای علیه باورهای دینی و اجتماعی مردم قرار داده است، نیازمند نقش‌آفرینی بانوان در تمامی عرصه‌ها هستیم.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای اهداف کلان حوزه زن و خانواده به دنبال ایجاد شبکه فعالیت‌ها و تعاملات فرهنگی، اجتماعی منطبق بر الگوی تعالی دختران و بانوان ایرانی بوده و در این راستا آماده همکاری و تعامل با اداره کل امور بانوان استانداری و دیگر نهادهای هم سو هستیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در توجه اساسی به سه موضوع مسجد، مدرسه و مادر به عنوان بهترین راهبرد برای رشد و تعالی فردی و اجتماعی اظهار کرد: توجه به موضوع زن و خانواده در مساجد و ایجاد فضای‌های فرهنگی مرتبط با این موضوع به نوبه خود در موضوع ازدواج و فرزندآوری نیز تأثیرات مثبت و سازنده خواهد داشت.

«زهرا کوهی» با توصیف مساجد به عنوان محل اطمینان خانواده‌ها گفت: ترسیم چشم انداز و افق فعالیت بر اساس فرمایشات امامین انقلاب، احیای کارکردهای اصلی مساجد بویژه تولید و بازتولید روحیه جهادی و انقلابی، توجه به موضوع زن و خانواده، الگوسازی، انجام کار تخصصی بدور از موازی کاری با رویکرد هم افزایی از مهمترین رسالت‌های کانون‌های فرهنگی هنری بوده و دفتر امور زنان و خانواده استانداری آماده همکاری با ستاد کانون‌های فرهنگی هنری در راستای تقویت این مأموریت هاست.

کد خبر 6099829

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز